2777
2789
عنوان

بدبخت شدم

437 بازدید | 39 پست

خواهرم یه خاستگار داشت بابام اجازه نداد با هم ازدواج کنن. بعد خواهر پسره میدونه که من با یه پسر درارتباطم و رلم به خونواده پسره گفته میخوام برم خاستگاری.

حالا خونواده پسره برای اینکه بابام اجازه نداده خواهرم با پسرشون ازدواج کنه میخوان برن به بابام بگن دخترت با فلانی هست

چیکار کنم خدا لعنتشون کنه از استرس دارم میمیرم

و خدایی که به شدت کافیست🌱

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

😶

عاشق سربازی و موتور سواری، کاش پسر بودم حداقل این دوتا رو تجربه میکردم😢یه چپ دست باهوش🙂عاشق جنگی کردن خروس ها با فلفل. البته اگه دزدا بزارن🙃عاشق درست کردن سوت با یه خوشه گندم سبز😁انقدر فضول بودم و تو خاکا بازی میکردم موهامو تراشیدن😶همیشه در حال ولویی✌️😐 لحجه ی ما خیلی شیرینه ولی نمیدونم چرا خودمون بدمون میاد😕  یه نمونش اینه که به کثیف میگیم‌⇦پِچَل😐😐

ملت شعور و وجدان تعطیلن

به سلامتیه قشنگترین موسیقی جهان. یعنی صدای قلب پاک کسی که همه ی زندگیته…دوستدارم همسرمهربونم.شمس ب مولانا گفت پس زخمهایمان چه میشود؟مولانافرمود نور از محل همان زخم ها وارد میشود.

به رلت بگو الکی به اونا بگه حرفمون شده نمیخوام بگیرمش

اونا هم بیخیال بشن

بعد بی سر وصدا بیاد خواستگاری

چه خانواده عقده ای هستن😑

بیز بوردا کرونا گلیب😷.کاربر قدیمیم 😁.معنی اسمم هم میشه دختر کوچولو😶
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز