2777
2789
عنوان

پلیس زن

308 بازدید | 10 پست

بچه ها عموم پلیسه بعد ب من میگه دیپلم گرفتی بیا اسمتو بنویسم خودم سهمیه دارم 


ب نظرتون برم رشته ام تجربی هس میخونم اما زیاد امیدوار نیستم ک قبول بشم تمام تلاشمو میکنم بعد ب خودم میگم اگه نشد من چیکار کنم؟؟

بنظرتون حقوق چندانی داره؟؟

گریه‌ی‌روح‌اشک‌چشم‌نداره🥀🫀

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

از دیپلم بری سر کار بده؟؟

تونستی درس هم بخون

جان مادر تو آمدی تا هر لحظه بهانه ای برای خندیدن داشته باشم،پسر قششنگم،مواظب خودت باش جان مادر(کسی ‌سوال‌ می‌کند به خاطر چه زنده‌ ای؟و من برای زندگی تو را بهانه می‌کنم)
روحیه ات رو خراب میکنه اما بخوای قسمت ساده تر شاغل شی نه اما جرم وجنایت و بخشای بالایی خوب نیس

خودمم اونارو دوست ندارم 

اما خانوادم خیلی بهم فشار میارن میگن تو نمیتونی بیکار باشی یا بعد دیپلم درس میخونی یا میری سرکار 

دانشگاه ازادم نمیزارن برم

گریه‌ی‌روح‌اشک‌چشم‌نداره🥀🫀

من باشم میرم چون کلا دوست دارم پلیس بودنو 

حالا نمیدونم تو ایران خانومارو برای پرونده های جنایی دخالت میدن یا نه فقط اداری 

ANTP_A         زمانی میتونی موفق باشی که جای قلبت با عقل تصمیم بگیری... منطق برات تو اولويت باشه... احساسات هیچ جایی تو تصمیم هایی که میگیری نداشته باشن...شاید مردم بهت بگن قلب نداری... شاید بگن تو چقدر مغروری... ولی بدون اونقدری موفق هستی که حرفاشون ذره ای تاثیر نمیذاره روت....من اینطور تونستم موفق باشم... (حرفام شعار نیست و تماما حقيقت زندگی منه)#تجربه_شخصی.. 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز