2777
2789
عنوان

حدس اسم آهنگ

113 بازدید | 16 پست

سلام دوستان. من خیلی دنبال این آهنگم ورژن اصلیش خواننده هم داره. آپلود کردم لینکشو میذارم. هر کی اسمشو میدونه بگه لطفا

سلام دوستان. من دنبال این آهنگم ورژن اصلیش خواننده هم داره. آپلود کردم لینکشو میذارم. هر کی اسمشو میدونه بگه https://s21.picofile.com/file/8443431100/Music.mp3.html



اگه دنبال عشق و توجهی، اگه دنبال یه رابطه خوبی......... اول با خودت وارد رابطه عاشقانه شو. خودتو بغل کن، به خودت اهمیت بده، برا خودت کادو بگیر، خودتو سورپرایز کن، خودتو دوست داشته باش ❤️ راز اینه: اول باید خودت عاشق خودت بشی ❤️😊❤️

لطفا لینک رو کپی و سرچ کنید. سایت نمیذاره لینک مستقیم بذارم

اگه دنبال عشق و توجهی، اگه دنبال یه رابطه خوبی......... اول با خودت وارد رابطه عاشقانه شو. خودتو بغل کن، به خودت اهمیت بده، برا خودت کادو بگیر، خودتو سورپرایز کن، خودتو دوست داشته باش ❤️ راز اینه: اول باید خودت عاشق خودت بشی ❤️😊❤️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم اسم اهنگ years of love هست؟ 

اگه دنبال عشق و توجهی، اگه دنبال یه رابطه خوبی......... اول با خودت وارد رابطه عاشقانه شو. خودتو بغل کن، به خودت اهمیت بده، برا خودت کادو بگیر، خودتو سورپرایز کن، خودتو دوست داشته باش ❤️ راز اینه: اول باید خودت عاشق خودت بشی ❤️😊❤️

@tabassom111  

ممنون عزیزم 😍

من الان تو نت بی کلامشو پیدا کردم. ولی یادمه تو یه کلیپ آهنگ با صدا خواننده بود. اصل اهنگ با کلام هست؟ 

اگه دنبال عشق و توجهی، اگه دنبال یه رابطه خوبی......... اول با خودت وارد رابطه عاشقانه شو. خودتو بغل کن، به خودت اهمیت بده، برا خودت کادو بگیر، خودتو سورپرایز کن، خودتو دوست داشته باش ❤️ راز اینه: اول باید خودت عاشق خودت بشی ❤️😊❤️
@tabassom111     ممنون عزیزم 😍 من الان تو نت بی کلامشو پیدا کردم. ولی یادمه تو یه کلیپ ...

خواهش میکنم

نمی‌دونم گلم

من گوش‌نکردمش

فقط پیداش کردم

Bir gün tüm hayatın gelecek.Gözlerinin önünden geçer,Yani görülmeye değer bir şey yap
خواهش میکنم نمی‌دونم گلم من گوش‌نکردمش فقط پیداش کردم

عزیزم چجوری پیداش کردید؟ 

اگه دنبال عشق و توجهی، اگه دنبال یه رابطه خوبی......... اول با خودت وارد رابطه عاشقانه شو. خودتو بغل کن، به خودت اهمیت بده، برا خودت کادو بگیر، خودتو سورپرایز کن، خودتو دوست داشته باش ❤️ راز اینه: اول باید خودت عاشق خودت بشی ❤️😊❤️
با برنامه beat find

چه جالب. ممنون 😍😍😍

اگه دنبال عشق و توجهی، اگه دنبال یه رابطه خوبی......... اول با خودت وارد رابطه عاشقانه شو. خودتو بغل کن، به خودت اهمیت بده، برا خودت کادو بگیر، خودتو سورپرایز کن، خودتو دوست داشته باش ❤️ راز اینه: اول باید خودت عاشق خودت بشی ❤️😊❤️

قشنگترین اهنگی که شنیدینو بگید ؟

🤍آنچه قسمت توست از کنارت نخواهد گذشت.......کسایی که تو سرنوشت هم باشن یه روزی بهم برمیگردن شاید دور باشن شایددور بشن شاید دیر همه پیدا کنن  اما بالاخره به هم میرسن...گذشته ای که حالمان را گرفته است؛آینده ای که حالی برای رسیدنش نداریم،و حالی که حالمان را بهم میزند!چه زندگی خوبی....💔رویای مرگ شاید بهانه ایست برای تحمل کابوسی به نام زندگی                                                                           ماها که بابامون پولدار نبوده یه چیزی رو خوب یاد گرفتیم ،،،، اینکه خیلی راحت قید چیزایی که دوس داریمو می‌زنیم ، پس یه لطفی در حقمون بکن سلطان ، اگه دوسمون داری           زیاد ناز نکن ......                                                                
قشنگترین اهنگی که شنیدینو بگید ؟

ایرانی یا خارجی؟ 😁

اگه دنبال عشق و توجهی، اگه دنبال یه رابطه خوبی......... اول با خودت وارد رابطه عاشقانه شو. خودتو بغل کن، به خودت اهمیت بده، برا خودت کادو بگیر، خودتو سورپرایز کن، خودتو دوست داشته باش ❤️ راز اینه: اول باید خودت عاشق خودت بشی ❤️😊❤️
ایرانی یا خارجی؟ 😁

ایرانی پاپ

🤍آنچه قسمت توست از کنارت نخواهد گذشت.......کسایی که تو سرنوشت هم باشن یه روزی بهم برمیگردن شاید دور باشن شایددور بشن شاید دیر همه پیدا کنن  اما بالاخره به هم میرسن...گذشته ای که حالمان را گرفته است؛آینده ای که حالی برای رسیدنش نداریم،و حالی که حالمان را بهم میزند!چه زندگی خوبی....💔رویای مرگ شاید بهانه ایست برای تحمل کابوسی به نام زندگی                                                                           ماها که بابامون پولدار نبوده یه چیزی رو خوب یاد گرفتیم ،،،، اینکه خیلی راحت قید چیزایی که دوس داریمو می‌زنیم ، پس یه لطفی در حقمون بکن سلطان ، اگه دوسمون داری           زیاد ناز نکن ......                                                                

😊😁❤

🤍آنچه قسمت توست از کنارت نخواهد گذشت.......کسایی که تو سرنوشت هم باشن یه روزی بهم برمیگردن شاید دور باشن شایددور بشن شاید دیر همه پیدا کنن  اما بالاخره به هم میرسن...گذشته ای که حالمان را گرفته است؛آینده ای که حالی برای رسیدنش نداریم،و حالی که حالمان را بهم میزند!چه زندگی خوبی....💔رویای مرگ شاید بهانه ایست برای تحمل کابوسی به نام زندگی                                                                           ماها که بابامون پولدار نبوده یه چیزی رو خوب یاد گرفتیم ،،،، اینکه خیلی راحت قید چیزایی که دوس داریمو می‌زنیم ، پس یه لطفی در حقمون بکن سلطان ، اگه دوسمون داری           زیاد ناز نکن ......                                                                

من اونیم که کل زندگیم در جستجوی اهنگم😅🤣😉

🤍آنچه قسمت توست از کنارت نخواهد گذشت.......کسایی که تو سرنوشت هم باشن یه روزی بهم برمیگردن شاید دور باشن شایددور بشن شاید دیر همه پیدا کنن  اما بالاخره به هم میرسن...گذشته ای که حالمان را گرفته است؛آینده ای که حالی برای رسیدنش نداریم،و حالی که حالمان را بهم میزند!چه زندگی خوبی....💔رویای مرگ شاید بهانه ایست برای تحمل کابوسی به نام زندگی                                                                           ماها که بابامون پولدار نبوده یه چیزی رو خوب یاد گرفتیم ،،،، اینکه خیلی راحت قید چیزایی که دوس داریمو می‌زنیم ، پس یه لطفی در حقمون بکن سلطان ، اگه دوسمون داری           زیاد ناز نکن ......                                                                
ایرانی پاپ

خب سلیقه ایه. من به شخصه آهنگای پاپ که جلف نباشن خوشم میاد. آهنگای محسن یگانه و علی لهراسبی رو دوست دارم. قشنگترین سخته بگم کدوم ولی اگه ازین دو تا خواننده محبوبم بخوام بگم اهنگ دلنوازان علی لهراسبی و اهنگ رگ خواب محسن یگانه 🥲

اگه دنبال عشق و توجهی، اگه دنبال یه رابطه خوبی......... اول با خودت وارد رابطه عاشقانه شو. خودتو بغل کن، به خودت اهمیت بده، برا خودت کادو بگیر، خودتو سورپرایز کن، خودتو دوست داشته باش ❤️ راز اینه: اول باید خودت عاشق خودت بشی ❤️😊❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز