یکی از رفیقام صداش شبیه سرما خورده ها بود(قشنگ مشخص بود مطمئنم سرفه هم میکرد) بعد برنامه ریخته با اکیپ بریم بیرون سه چهار روز بعدم محل کار میبینیم همو.
فک میکنم کرونا گرفته باشه خودش هیچی نگفت.
برم یا نه؟ خودم که واکسن زدم نگران خانوادمم
ازش بپرسم؟(حس بدی نمیده بهش؟)
اگه نرم محل کار باید برم بالاخره (میشه نرم ولی بد میشه)