چرا زنگ میزنه اگه دوسم ندارع؟؟؟
مثلا غرورش واسش مهم نیست؟؟؟چرا میگه تو مقصری تقصیر توعه ولی خودش واسه اشتی بر میگرده؟؟؟؟یعنی حسرت منو داره؟؟؟؟؟؟
اگه دوسم داره چرا بهم نمیگه؟؟؟؟
چرا هی زنگ میزنه میخواد منو ببینه بعد پروف و بیو میزاره واسه یکی دیگه
چرا اینجوری میکنه با روان من
مگه من عشق اولش نیستم مگه قبلا خیلی همو دوست نداشتیم