2777
2789
تو به فشارایی که جامعه به زنا میاره دقت کن تو جامعه ایران که زنا حقو حقوق اجتماعیشون نصف مردا هم نیس ...

به نظر من هرچیزی از طرز برخورد خود خانواده اول از همه سروع میشه والا من عصرا میرم پیاده روی عین اروپا هس کی دیگه باحجابه؟ آزادیه کی میاد میگه چرا شالت افتاده؟ همه دارن در واقع آزاد میچرخن حالا بگذیریم از یه سری قوانینمون ولی جمع بندی بخوای بکنی اینقد فشار اقتصادی به پسرا داره میاد که با نظرم پسر دردسرش خیلی بیشتره

دلتنگمو با هیچکسم میل سخن نیس..کس در این آفاق به دلتنگیه من نیس💔🖤

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

نگاه واقعا برام سواله تا میگی چرا پسر میخوای سریع با یه گارد خاصی میگن خب هرکسی یا جنس رو بیشتر دوس ...

من ک دوتا دختر دارم و خوشحالم. اما همسرم دوست دارم یه دونه پسر داشته باشه و بهش حق میدم چون من عاشق دوتا دختر داشتن بودم و خدا منو ب آرزوم رسوند اونم حق داره چون همیشه دوست داشت بچه ی اولش دختر باشه دومی پسر

یه جایی خوندم که می‌گفت : هیچ وقت یک مادر رو سرزنش نکنید، چون خودش خیلی بهتر از شما این کارو بلده... هر روز یک احساس سنگینی و غم داره که مدام تکرار میکنه :کاش بیشتر بودم، کاش بهتر بودم و کاش مهربون تر بودم.      همیشه آخرش خوبه،اگه بد بود بدون  آخرش نیست      وقتی که تو رفتی و لبت نیست،به قرآن                       لنگ است بساطِ قم و این صنعتِ سوهان                    از روی لب توست که در حاشیه قم/هی شعبه زده حاج حسین و پسرانش 😍😍😍🤪🤪                             چشم هایت عقیق اصل یمن /گونه هاقاچ سیب لبنانی /تو بخندی شکسته خواهد شد /قیمت پسته های کرمانی 

من یه دونه دختر دارم ،دومی رو باردارم دوست دارم یه پسر سالمه داشته باشم دعا کنین برام بچم سالم و پسر باشه

خداوندا من در کلبه ی فقیرانه ی خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری،من چون تویی دارم که تو چون خود نداری👍😍
من ک دوتا دختر دارم و خوشحالم. اما همسرم دوست دارم یه دونه پسر داشته باشه و بهش حق میدم چون من عاشق ...

این یه حرف جداست ملت از همون اولی استرس دارن پسر نشه آخه من نمیدونم پسر چه تحفه ایه که اینقد همه دنبالشن؟ والا تو این مملکت که هیچی سر جای خودش نیس فارغ از همه محدودیت هایی که ماها داریم پسرا بدبختترن شب و روز دارن سگ دو میزنن به کجا میرسن؟ واقعا پسر دردسرش خیلی زیاده تهشم میره قربون صدقه یه دختر میره ول میکنه میره دختره که تا یه عمر غم خوار مامان و باباشه دختره که آرامش قلبه فقط کافیه یه خرده فکر کنن که نمیکنن متاسفانه واقعا از یه زن توقع ندارم جنس مخالف دوس داشته باشه حالا یه مرد این حرف رو بزنه باز قابل تحملتره یه زن چرا آخه باید پسر دوس داشته باشه؟

دلتنگمو با هیچکسم میل سخن نیس..کس در این آفاق به دلتنگیه من نیس💔🖤
ایرادی داره؟؟ شماها علاقه هاتونم میخاید ب بقیه تحمیل کنید..

من تو تاپیک استارتر اومدم پستم مربوط به استارتر هستش با شما هم حرفی ندارم ریپلای نکنید یکم شخصیت داشته باش

من تو تاپیک استارتر نظر میدم و استارتر میتونه جوابمو بده چه مخالف باشه چه موافق پس کسی جزء استارتر با نظرم مخالفه ریپلای نکنه چون درجا براش گزارش میزنم و نی نی یارروتگ میکنم خود نینی یار بهم گفتن  درجا گزارشش رو بزن 

مگه نمیدونی پسر خواستن تو نی نی سایت جرمه

نه عزیزم جرم نیس فقط زیاد خواستنش آدم رو به فکر فرو میبره مگه پسر چه آپشن اضافه ای داره

دلتنگمو با هیچکسم میل سخن نیس..کس در این آفاق به دلتنگیه من نیس💔🖤
من تو تاپیک استارتر اومدم پستم مربوط به استارتر هستش با شما هم حرفی ندارم ریپلای نکنید یکم شخصیت داش ...

اینجا تبادل نظره .. همه باهم تبادل میکنیم .. خاهشا کمتر ادای روشنفکر و باکلاس درارید ..

جان جانانم ناخاسته آمدی و شدی تمام آنچه میخاستم
چرا واقعا؟ پس چرا من فقط یه دونه بچه میخوام اونم فقط یه دونه دختر؟ پسر چیه مگه که همه پسر میخوان؟😑

خب به همون دلیل که شما دختر دوست داری ایشون پسر دوست داره 

من حسابم ز همه مردم این شهر جداست ❤من امیدم به خدا بعد خدا هم به خداست 🌷
نه عزیزم جرم نیس فقط زیاد خواستنش آدم رو به فکر فرو میبره مگه پسر چه آپشن اضافه ای داره

هیچی. همه پدر و مادرا از هر دو ‌جنسیت میخوان. من خیلی تو اطرافم دیدم. زندایی من سومین پسرشو به امید دختردارشدن به دنیا آورد اما نشد.اغلب کسایی هم که اینجا پسر می‌خوان بچه اول یا دومشون دختره 

پسر گلم  خوش اومدی به زندگیمون الهی خودم فدات بشم😍
هیچی. همه پدر و مادرا از هر دو ‌جنسیت میخوان. من خیلی تو اطرافم دیدم. زندایی من سومین پسرشو به امید ...

نه خیلیا هم بچه اولشونه

دلتنگمو با هیچکسم میل سخن نیس..کس در این آفاق به دلتنگیه من نیس💔🖤
اینجا تبادل نظره .. همه باهم تبادل میکنیم .. خاهشا کمتر ادای روشنفکر و باکلاس درارید ..

من عقیده خودم رو گفتم ادای روشنفکرا رو درنمیارم واقعا فرهنگم همینه نیازی به فیلم بازی کردن ندارم عقیده خودم وخانوادمم همینه الحمدالله تو یه خانواده درست درمان بزرگ شدم که هیچوقت براشون جنسیت مهم نبوده فقط سلامتی و مهم عاقبت بخیری بچه هاشون 

من تو تاپیک استارتر نظر میدم و استارتر میتونه جوابمو بده چه مخالف باشه چه موافق پس کسی جزء استارتر با نظرم مخالفه ریپلای نکنه چون درجا براش گزارش میزنم و نی نی یارروتگ میکنم خود نینی یار بهم گفتن  درجا گزارشش رو بزن 

نه عزیزم جرم نیس فقط زیاد خواستنش آدم رو به فکر فرو میبره مگه پسر چه آپشن اضافه ای داره

و اینکه همه ماها میدونیم دختر واقعا دلسوز پدرومادره.‌ خدا هیچ خونه ای رو بی دختر نکنه. دختر واقعا فرشته هست.‌ میدونی چقدر غصه مادر تنهامومیخورم😢

پسر گلم  خوش اومدی به زندگیمون الهی خودم فدات بشم😍
و اینکه همه ماها میدونیم دختر واقعا دلسوز پدرومادره.‌ خدا هیچ خونه ای رو بی دختر نکنه. دختر واقعا فر ...

خب دیگه منم حرفم همینه منطقیش اینه که یه زن لااقل طرف کسی که میدونه غمخوار واقعیشه باشه برا همین تعجب میکنم چرا یه زن باید پسردوست باشه آخه؟

دلتنگمو با هیچکسم میل سخن نیس..کس در این آفاق به دلتنگیه من نیس💔🖤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792