به نظر من هرچیزی از طرز برخورد خود خانواده اول از همه سروع میشه والا من عصرا میرم پیاده روی عین اروپا هس کی دیگه باحجابه؟ آزادیه کی میاد میگه چرا شالت افتاده؟ همه دارن در واقع آزاد میچرخن حالا بگذیریم از یه سری قوانینمون ولی جمع بندی بخوای بکنی اینقد فشار اقتصادی به پسرا داره میاد که با نظرم پسر دردسرش خیلی بیشتره