سلام بچه ها. من هفته ۳۱بارداریم.و مجبورم طبیعی زایمان کنم، چون برا سزارین خود دکترم ۸تومن جدا از بیمارستان میگیره. هیچ ترسی از زایمان ندارم. فقط واژنم خیلی تیرس. و واقعا میمیرمو زنده میشم کسی بخواد ببینه. حالا بازم به روز زایمان ندارم، همه میگن اون موقع خیلی درد داری، ولی از الان به روز معاینه لگن که فکر میکنم اعصابم خورد میشه. بچه ها تو معاینه لگن دکتر نگاه میکنه یا با دست متوجه میشه. خیلی واژنم تیرس، دارم دیوونه میشم
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
🦄دائما یکسان نباشد حال دوران غم مخور🧚♂️ 🌱تنها راهی که میشود يک زندگی بهتر داشت این است که رشد کنیم. تنها راهی که میشود رشد کرد این است که تغییر کنیم؛ تنها راهی که میشود تغییر کرد این است که چیزهای جدید یاد بگیریم. 🌿