2777
2789
عنوان

تیرگی واژن

| مشاهده متن کامل بحث + 6714 بازدید | 68 پست

مگه میخوان پسندت کنن اونا عادیه براشون انقد میبینن 

🦄دائما یکسان نباشد حال دوران غم مخور🧚‍♂️  🌱تنها راهی که می‌شود يک زندگی بهتر داشت این است که رشد کنیم. تنها راهی که می‌شود رشد کرد این است که تغییر کنیم؛ تنها راهی که می‌شود تغییر کرد این است که چیزهای جدید یاد بگیریم. 🌿

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ببخشید ولی متفرممم از این موضوع اینقدر خانوما گیر دادن بهش ک سوژه و مسخره ی خاص و عام تو کامنتا و پیجای مختلف شده...چرا نمی‌پذیزیم ک این نقص محسوب نمیشه😑💔

آدم خوبی نیستم..اما میشه لطفا ازتون بخوام که برای ظهور امام زمان صلوات بفرستین؟؟  حتی ما آدم بدا هم میتونیم منتظر باشیم...شاید خدا رحم کنه بهمون وقتی ببینه خوب و بد منتظرشیم🥺گره عجیبی افتاده به کارم خواهرا،التماس دعا که هرجور به صلاحمه مشکلم زودی حل شه خسته شدم😔خمشترک مورد نظر حوصله ی بحث ندارد اگر قصد بحث کردن دارید ریپلای نکنید با تشکر🦦از میان تمام نداشته هایم افتخارم این است مادرم حضرت فاطمه (س) و لقب من سیده است.. 💚چند وقت پیش با یه خانومی حرف میزدم میگفت ما نیاز ب امام زمان رو قلبا حس نکردیم ک آقا بیاد...آخه ما ک خیلی عادی داریم زندگی میکنیم...ینی فقط منم ک قلبم داره میگیره از این همه تاریکی ک تو دنیاست؟ این همه بچه های کار این همه نیازمند..بهش فکر ک میکنم غذا از گلوم پایین نمیره...چطوری اینقدر بیخیال شدیم؟ ما هر چقدرم تلاش کنیم این چیزا از بین نمیره جز با ظهور امام زمان..یه صلوات برای تعجیل در فرج بفرستید لطفا😔🙏 ما اهل کوفه نیستیم، مهدی(عج) تنها بماند❤خدای مهربونم میدونم لایق نیستم اما دعا میکنم مرگ مرا شهادت در راه امام زمانم قرار بده

عزیزم برای دکتر که عادیه این چیزا

فک کردی همه میرن پیشش سفید و صورتی ان فقط تو تیره ای 

خیلی ها تیره ان...تو بارداری بدتر

مهم خودتی که حست ب خودت چیه

اگه تو تنهاییِ خودتم بدت میاد،لیزرِ روشن کننده بکن

بزرگترین درد و رنج،درد و رنجِ تبدیل نشدن به جیزی است که توانایی اش را داشتیم

واس منوصدباردست کرداینقداذیت شدم اون روز

آره تخسم..!!!👈👑من واسه بستن بندکفشمم خم نمیشم پامومیارم بالا👑👈زیادشروورمیگن پشتم...👉بیخیااااال...!!!🖤🖤🖤همه،روازذهنم شستم یادگرفتم ازاین ب بعددستموبزارم روقلبم 💔وبگم خواهشاً خفه خودم میدونم چیکارکنم توفقط هیس🖤🖤واسه نگه داشتن کسی تلاش نمیکنم چون موندنی راهشوبلده رفتنی هم بهانه،شوپیدامیکنه...💘
ببخشید ولی متفرممم از این موضوع اینقدر خانوما گیر دادن بهش ک سوژه و مسخره ی خاص و عام تو کامنتا و پی ...

عزیزم من از خیلیا رو دیدم، و واقعا متوجه شدم که از من  خیلی تیرس. در این حد که میرم پول لیزر فول بادی میدم ولی بیکینیمو لیزر نمیکنم. چون خیلیا مثل من هستن که خجالتی هستن.و مثل خوره رو اعصابشون. تا حدی که از زایمانم هیچ ترسی ندارم ولی از این بابت بهم میریزه روانم

از همه زغاله ای🤣🤣ای کاش یه چیزی بود 🤣😑

وای با این حرفات دلگرمم میکنی، اخه من میگم بازم از همه قشنگه. اخه من تو فامیلمون خاله هام دخترخاله هام همه سفیدن، بعد همشون اونجا هاشونم سفید لامصبا

وای با این حرفات دلگرمم میکنی، اخه من میگم بازم از همه قشنگه. اخه من تو فامیلمون خاله هام دخترخاله ه ...

خوشبحالشون🤧😂من مجردم ولی تیرس🤧😂😏

باردار نیستم 💕برای ازدواج و خوشبخت شدنم دعا کنید 🙏دلم حکم و توحاکم 🥺y🥺الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم😍🧿
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز