سلام بچه ها. من هفته ۳۱بارداریم.و مجبورم طبیعی زایمان کنم، چون برا سزارین خود دکترم ۸تومن جدا از بیمارستان میگیره. هیچ ترسی از زایمان ندارم. فقط واژنم خیلی تیرس. و واقعا میمیرمو زنده میشم کسی بخواد ببینه. حالا بازم به روز زایمان ندارم، همه میگن اون موقع خیلی درد داری، ولی از الان به روز معاینه لگن که فکر میکنم اعصابم خورد میشه. بچه ها تو معاینه لگن دکتر نگاه میکنه یا با دست متوجه میشه. خیلی واژنم تیرس، دارم دیوونه میشم
مگه میخوان پسندت کنن اونا عادیه براشون انقد میبینن
🦄دائما یکسان نباشد حال دوران غم مخور🧚♂️ 🌱تنها راهی که میشود يک زندگی بهتر داشت این است که رشد کنیم. تنها راهی که میشود رشد کرد این است که تغییر کنیم؛ تنها راهی که میشود تغییر کرد این است که چیزهای جدید یاد بگیریم. 🌿
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
ببخشید ولی متفرممم از این موضوع اینقدر خانوما گیر دادن بهش ک سوژه و مسخره ی خاص و عام تو کامنتا و پیجای مختلف شده...چرا نمیپذیزیم ک این نقص محسوب نمیشه😑💔
آدم خوبی نیستم..اما میشه لطفا ازتون بخوام که برای ظهور امام زمان صلوات بفرستین؟؟ حتی ما آدم بدا هم میتونیم منتظر باشیم...شاید خدا رحم کنه بهمون وقتی ببینه خوب و بد منتظرشیم🥺گره عجیبی افتاده به کارم خواهرا،التماس دعا که هرجور به صلاحمه مشکلم زودی حل شه خسته شدم😔خمشترک مورد نظر حوصله ی بحث ندارد اگر قصد بحث کردن دارید ریپلای نکنید با تشکر🦦از میان تمام نداشته هایم افتخارم این است مادرم حضرت فاطمه (س) و لقب من سیده است.. 💚چند وقت پیش با یه خانومی حرف میزدم میگفت ما نیاز ب امام زمان رو قلبا حس نکردیم ک آقا بیاد...آخه ما ک خیلی عادی داریم زندگی میکنیم...ینی فقط منم ک قلبم داره میگیره از این همه تاریکی ک تو دنیاست؟ این همه بچه های کار این همه نیازمند..بهش فکر ک میکنم غذا از گلوم پایین نمیره...چطوری اینقدر بیخیال شدیم؟ ما هر چقدرم تلاش کنیم این چیزا از بین نمیره جز با ظهور امام زمان..یه صلوات برای تعجیل در فرج بفرستید لطفا😔🙏 ما اهل کوفه نیستیم، مهدی(عج) تنها بماند❤خدای مهربونم میدونم لایق نیستم اما دعا میکنم مرگ مرا شهادت در راه امام زمانم قرار بده
ببخشید ولی متفرممم از این موضوع اینقدر خانوما گیر دادن بهش ک سوژه و مسخره ی خاص و عام تو کامنتا و پی ...
عزیزم من از خیلیا رو دیدم، و واقعا متوجه شدم که از من خیلی تیرس. در این حد که میرم پول لیزر فول بادی میدم ولی بیکینیمو لیزر نمیکنم. چون خیلیا مثل من هستن که خجالتی هستن.و مثل خوره رو اعصابشون. تا حدی که از زایمانم هیچ ترسی ندارم ولی از این بابت بهم میریزه روانم