2777
2789
عنوان

تیک صورت

174 بازدید | 11 پست

قبلا براثراسترس وبی خوابی یه رگی زیرچشمم میزد(تیک)با داروی اعصاب خوب شد

بعدازیکسال براثراسترس حالا لب پایینم میزنه ظاهرا معلوم نیست بایددقت کردتادیده بشه،ایابدون دارو هم میره یاحتمابایددارو خورد؟کسی بوده خودش خوب شده باشه؟

یکی بود میگفت با داروهای گیاهی ارام بخش اینطوری بوده و خوب شده

حتما لازم نیست داروی اعصاب بخوری

داروهای گیاهی عطاری استفاده کن یمدت ببین چظور میشه

داعما یکسان نباشد حال دوران، غم مخور

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم یه مدت خیلی استرس داشتم، پلکم می‌پرید

بعد از چندوقت خودش خوب شد


اگه طولانی شد برو پیش پزشک ولی معمولا خودش خوب میشه

از نظر دیکتاتور مردم دو دسته اند، آنهایی که باید گول بخورند و آنهایی که باید گلوله بخورند.

واس شما چندوقت طول کشیدخوب شه؟مشخص بود؟

حدود یک هفته بود فکر کنم.

بله از نزدیک که نگاه می‌کردی هر چند ثانیه یه بار می‌پرید ولی از دور مشخص نبود.


سعی کن اعصابت رو آروم کنی و استرس نداشته باشی، خوب میشه 💛

از نظر دیکتاتور مردم دو دسته اند، آنهایی که باید گول بخورند و آنهایی که باید گلوله بخورند.

انشالله.شنبه میرم دکتر.اینم شانس منه

پیش میاد بعضی وقتا 💔

حس بدی هم داره :(


انشالله تا شنبه خودش رفع بشه 💕

از نظر دیکتاتور مردم دو دسته اند، آنهایی که باید گول بخورند و آنهایی که باید گلوله بخورند.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز