2777
2789
عنوان

میگن که...

193 بازدید | 4 پست

اندام متعادل واسه یک خانوم  به این صورت که 

دور سینه ۹۰ 

دور کمر ۶۰

دور باسن هم ۹۰.

حالا من اندازه گرفتم واسم اینجوریه که

دور سینه ۹۲

دور کمر ۷۰

دور باسن ۱۰۲

به نظرتون خوبه ؟؟یعنی تقریبا تو مایه های ساعت شنی باید باشه.

اگر بخوام دور کمرمو لاغر تر کنم چ ورزشی پیشنهادمیدین؟؟

ب جز دراز نشستو و حرکات لانچ از پهلو و اینا..چون اونارو انجام میدم..چربی هم ندارم اونقد اما میخام هرچی هست آب شه..

تجربشووو دارین بگید😍😍

شمام اندازه هاتونو بنویسین😍☺

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

۴۸ قد ۱۷۰ چه ورزشی عزیزم ؟

خیلی لاغری پس ب نظرم..منم قدم ۱۷۰ ولی وزنم ۶۱ ۶۲ ایناس.

تو فک کنم ۱۰ کیلو کم داری..اول یکم ب نظرم چاق شو..

همراهش ورزش دراز نشست..لانچ از پهلو و اینا انجام بده ک شکم‌پهلو نیاری..تو نت ورزشاش هست..

بعد چایی سبز هم قبل غذاا بخور..

من خودم ی کاری رو همیشه میکنم واسه باسن..چون عادت دارم رو شکمم‌میخابم ..وقتی میخابم رو شکمم پاهامو از پشت جفت میکنم هی میبرم پایین تا زمین بعد یواش دوباره جمع میکنم میاد بالا ی جور ک تمتم باسن و شکمم منقبض بشه..خیلیم خوبه من همیشه انجام میدم..توام امتحان کن اینو حتما عشقم +کارای بالا ک گفتم..ولی حتما ب نظرم یکم وزن اضافه کنی خیلی خوب میشی چون قدت بلنده👌🏻

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز