2777
2789
عنوان

راهنمایی

33 بازدید | 0 پست

سلام دوستان یکی منو راهنمایی کنه من هفته پیش رفتم سونو رحم شامل یک کیسه حاملگی با واکنش دسیدوال طبیعی است
یک سانتی متر سن بارداری حدور۵ وات ،۳روز +/-۱هفته است
مطالعه حاضر هیچ قطب جنینی یا کیسه زرده اشکاری دیده نمیشود
حجم مایع امنیوتیک درحد طبیعی است
در حال حاضر خونریزی ساب کوریونی قابل توجهی دیده نمیشود
هیچ ناهنجاری رحم مادر وجود ندارد
جسم زرد ۱۳*a۲۱میلیمتر در تخمدان چپ دیده میشود

این جواب سونو ک این هفتم باید تکرار کنم کسی بوده بعدش بره جنین دیده بشه یا بارداری پوچه؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز