2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چقدر ماندگاری داره

من. تازه زدم. دکتر گفت. بهم چهار ماه. گفت. اونایی که مرتب. بوتاکس میکنن. تاشش. یا هشت ماهم. دوام داره

بی تو هر لحظه مرا بیم فرو ریختن‌است     مثل شهری که به روی گسل. زلزله هاست   (دوستای عزیز ما دو نفریم تاپیک متناقض دیدین گیج نشین با تشکر)🌹🌹🌹

من. پیش. دکتر. اشنا. زدم. اولین  بارم. بود. هزینه. نگرفت ازم. ولی. حدود. ششصد. اینا. فکر کنن هزینه اش بود

بی تو هر لحظه مرا بیم فرو ریختن‌است     مثل شهری که به روی گسل. زلزله هاست   (دوستای عزیز ما دو نفریم تاپیک متناقض دیدین گیج نشین با تشکر)🌹🌹🌹
هزینش چند شد

البته. درمانگاه. زدم. ممکنه. مطب. وکلینیک. بیشتر. باشه

بی تو هر لحظه مرا بیم فرو ریختن‌است     مثل شهری که به روی گسل. زلزله هاست   (دوستای عزیز ما دو نفریم تاپیک متناقض دیدین گیج نشین با تشکر)🌹🌹🌹

اگه خط. اخم. داری حتما برو.   خیلی. عوض میشی.   

بی تو هر لحظه مرا بیم فرو ریختن‌است     مثل شهری که به روی گسل. زلزله هاست   (دوستای عزیز ما دو نفریم تاپیک متناقض دیدین گیج نشین با تشکر)🌹🌹🌹

خب از الان شروع کن مرتب. برو. مراقب پوستت باش. من خیلی دیر شروع کردم. برا بوتاکس

بی تو هر لحظه مرا بیم فرو ریختن‌است     مثل شهری که به روی گسل. زلزله هاست   (دوستای عزیز ما دو نفریم تاپیک متناقض دیدین گیج نشین با تشکر)🌹🌹🌹
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز