اگر حوصله رمان عمیق و پس و پیش شدن زمان ها رو داری سال بلوا و سمفونی مردگان بخون. اولش شاید خوشت نیاد و کتاب رو بذاری کنار ولی پیش برو خیلی خوب میشه. موضوعش هم تحولات اجتماعی چند سال پیش و نقش یه خانوم و مظلومیتش هست.
بادبادک باز خالد حسینی و هزار خورشید تابان عالیه مربوط به وقایع افغانستان و کسی که ازون جا کوچ کرده
دختری با هفت اسم ور مورد فرار به دختر از کره شمالی.
کوری هم قشنگه در مورد یه بیماری همه گیر هست.
برباد رفته و دزیره هم عاشقانه کلاسیک که خیلی قشنگه.
روان شناختی هم انسان در جستجوی معنا عالیه
عرفانی فلسفی هم مائده های زمینی آندره ژید.
کیمیاگر و سینوهه هم خیلی خوبه. 1984 هم عالیه
همین طوری هم بخوای بخونی
دعبل و زلفا... رویای نیمه شب... ما تمامش میکنیم... نیمه نادیده... صدای آرچر.... دالان بهشت... مردی به نام اوه