2777
2789
عنوان

راهنمایی

20 بازدید | 0 پست

سلام دوستان راهنماییم کنید من ۲۱شهریور اخرین پریودم بود بعداز کلی اقدام باردارشدم ۲۲مهر رفتم سونو گفتن طبق پریودم باید ۴هفته باشم ولی سونو ساک بارداری رو بدن جنین بزرگتر نشون میده ۵هفتس گفت ۲هفته بعد بیا ۱۰روز بعدی جای دیگ رفتم گفتن ۵هفته ای جنین دیده نشد ممکنه بارداریم پوچ باشه سونو گفتن امکانش هست ممنون میشم خیلی نگرانم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز