2777
2789
این تاپیکه چشه؟

هیچی داشتیم تو پی وی بحث تاپیک شما رو میکردیم 

دوستمو اد کردم ببینه اگه خوشش اومد ب جمعتون بپیوندیم 

تو روزایی که ادم از دشمنش یه زخم میخوره و از آشناهاش هزار تا  یاد گرفتم خودم حال دلمو خوب کنم .یاد گرفتم با اینکه خودم کوه دردم اما دور و بریامو شاد کنم و بخندونمشون . یاد گرفتم حتی اگه کسی وقت نداشت برام خودم برا خودم وقت بزارم و ب خودم بها بدم قرار نیست همیشه آدم محتاج نگاه این و اون باشه .اینا رو گفتم که برسم به دلیل تیکری ک گذاشتم من پارسال خودمو انقد قوی دیدم که بدون توقعی از دیگران خودم برا خودم کیک تولد گرفتم و اقوامو ب پیک نیک دعوت کردم امسالم گفتم اینجا تاریخ بزارم جلو چشمم باشه .چون امسالم برا خودم نقشه ها دارم😊 ..یک روز میایی که من دیگر دچارت نیستم از صبر ویرانم اما چشم انتظارت نیستم‌
بابا مگه بات شوخی دارم @dorehami   دیشب مگه بهت نذری ندادن؟ @دختر_زیبا_خاص_38   مگ ...

نه من دیر اومدم چیزی بم نرسید 

امشب منتظرم ببینم دختر زیبا خاص چی میده بم 

تو روزایی که ادم از دشمنش یه زخم میخوره و از آشناهاش هزار تا  یاد گرفتم خودم حال دلمو خوب کنم .یاد گرفتم با اینکه خودم کوه دردم اما دور و بریامو شاد کنم و بخندونمشون . یاد گرفتم حتی اگه کسی وقت نداشت برام خودم برا خودم وقت بزارم و ب خودم بها بدم قرار نیست همیشه آدم محتاج نگاه این و اون باشه .اینا رو گفتم که برسم به دلیل تیکری ک گذاشتم من پارسال خودمو انقد قوی دیدم که بدون توقعی از دیگران خودم برا خودم کیک تولد گرفتم و اقوامو ب پیک نیک دعوت کردم امسالم گفتم اینجا تاریخ بزارم جلو چشمم باشه .چون امسالم برا خودم نقشه ها دارم😊 ..یک روز میایی که من دیگر دچارت نیستم از صبر ویرانم اما چشم انتظارت نیستم‌

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بچه ها من نمیام سایتت مادران یجوریه نمیفهمم چی به چیه اصن😂😐🤣🤣💔

آره خیلی گیجه و گمه لعنتی من ثبت نام کردم 😆😆🤣💚

اگر اسلام دست و بالمون را نبسته بود همه پسرا دانشگاهمون را از دم بوس میکردم و گاز میگرفتم خواهشا ادا تنگا رو واسه ما در نیارید باشه

دست جیغ هورا 400 صفحه شدیم 🫂🤣💚💋😘💃💃💃💃💃💓💞💕💖💙💜❤️😘

اگر اسلام دست و بالمون را نبسته بود همه پسرا دانشگاهمون را از دم بوس میکردم و گاز میگرفتم خواهشا ادا تنگا رو واسه ما در نیارید باشه
من بیشتر فانم یا خشک و جدی؟ همتون حسی که تو این مدت داشتین رو بگید بدونم بیشتر کدوم از این دوتا بود ...

درحد تعادلی

گاهی فانی  گاهی شوخ

بستگی ب موضوع و احوالاتِ طرف مقابلت داره

کمک رسان خوبی هم هستی💖💖 


لطفا درخواست ندید   با تشکر😒✋
درحد تعادلی گاهی فانی  گاهی شوخ بستگی ب موضوع و احوالاتِ طرف مقابلت داره کمک رسان خوبی هم هس ...

گاهی فانی  گاهی معمولی


چرا گفتم گاهی شوخی😐   خب هردو یکیه ک😑

لطفا درخواست ندید   با تشکر😒✋
بچه ها من نمیام سایتت مادران یجوریه نمیفهمم چی به چیه اصن😂😐🤣🤣💔

من یه سری داستانا داره برام درمیاد.

اگه همینجوری پیش بره دیگه اینجا هم نمیام

همون روحم که رو دکل بود =)))💙💜❤😁🖐
درحد تعادلی گاهی فانی  گاهی شوخ بستگی ب موضوع و احوالاتِ طرف مقابلت داره کمک رسان خوبی هم هس ...

خلاله بخام بگم

تو واقعیت به شدت مهربونم ولی به همون شدت سگم (شاید بیشتر)

اگه تونستی این دوتاشو ترکیب کنی میشه من😹

همون روحم که رو دکل بود =)))💙💜❤😁🖐
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز