mari_joan مدیر استارتر عضویت: 1397/09/03 تعداد پست: 8349 عنوان من فکر می کنم ... 32 بازدید | 1 پست گاهی لحظه ای و جرقه ای به درکی از خدا می رسیم ( به ذره ای از بینهایتش ) ، وصل و اتصال و استجابت همون موقع است ... نظر خودتون رو بنویسید 😊🌹🙏 1400/08/09 | 02:22 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
mari_joan مدیر استارتر عضویت: 1397/09/03 تعداد پست: 8349 البته اعتقاد دارم همون لحطه ای و جرقه ای هم پشتش یه چیزی بوده مثلا یه کمک به دیگری ، یه گره گشایی از کسی ، یه کار خیر ، یه ختم صلوات ، یه نذر ، یه کار نیک ، ... کلا یه چیزی که خدا رو خوشنود کرده اون لحظه و اتصال رو برقرار کرده