2777
2789
شما تهرانید? دکتری ک حاذق باشه میشناسید بهم معرفی کنید?

تهران نیستم.

خیلی دکترت رو عوض نکن.همین که از این دکتر ب نتیجه نرسیدی عوضش کن.هر چند مشکل خودت و همسرت تازه حل شده.عجله نکن.تا زمانی که جفت لوله ها بسته بوده امکان بارداری صفر بوده.که شما الان یه لوله فالوپ فعال داری و همسرت هم ب تازگی واریکوسلش رو عمل کرده.پس از امروز منتظر نی نی باش.تا الان امکان بارداریت نزدیک ب صفر بوده.

تهران نیستم. خیلی دکترت رو عوض نکن.همین که از این دکتر ب نتیجه نرسیدی عوضش کن.هر چند مشکل خودت و هم ...

مرسی از دلگرمیت عزیزدلم خدا کنه الهی ک خدا ب همه منتظرهای نینی بچه سالم هدیه کنه ب منم یه بچه سالم بده 😍 بازم ممنونم از دلگرمی و راهنماییهاتون

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مرسی عزیزم انشالههههه

ولی بعد عمل واریکوسل از اورولوژ بپرس نیاز ب انجام مجدد تست اسپرمش هست یا نه.

همسر من فقط اسپرمش کمی کم تحرکی داشت.دکتر گفت بالای 60خوبه مال شوهرم 57بود.ولی قبل تست اسپرم و حتی بعدش داروی تستوکال،ماکاویت ام ،ویتامین ای،ویتانین د3,تا چند ماه مینوشت.خودم داروی کمک باروری مصرف میکردم.پزشکم دید باردار نشدم منو فرستاد عکس رنگی که جفت لوله هام بسته بود با عکس باز شد.و ماه بعدش بدون دارو باردار شدم.

پیگیر همزمان درمان خودت و همسرت باش.

ولی بعد عمل واریکوسل از اورولوژ بپرس نیاز ب انجام مجدد تست اسپرمش هست یا نه. همسر من فقط اسپرمش کمی ...

من قبل عمل واریکوسل همسرم عکس رنگی گرفتم جفت لوله ها بسته بود راستی باز نشد ولی چپی باز شد ، الان همسرم یک ماه و یک هفتست ک عمل کرده و دارو میخوره و هفته ای یه دونه امپول میزنه گفته بهمن ماه بره مجدد تست اسپرم بده

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

طرز تهیه کیک

welborn | 41 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز