2777
2789
عنوان

واریکوسل

91 بازدید | 8 پست

سلام دوستان همسرم واریکوسل گرید ۳داره میخواد عمل کنه چند وقت بعد عمل اقدام کنیم واسه بارداری خوبه ؟من می‌خوام بچم پسر باشه چیکار کنم ؟ میگن کسی که واریکوسل داره بچشش دختر میشه این درسته ؟ 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

واریکوسل فقط ناباروری داره یا خطرات دیگه ای هم هست من یک ساله ازدواج کردم متوجه شدم همسرم گاهی دردهایی شکمی داره دیگه بعد از اسرار بردمش اورولوژی بیمارستان آبان نمیدونم چرا مردها دوست ندارند دکتر برن حالا که فهمیده واریکوسل ه بیشتر میترسه و نمیره دکتر یعنی امکانش هست بچه دار نشه وای من خیلی نگرانم از این بابت هم سلامتی خودش چون خیلی دوسش دارم همین که بچه دار نشیم چی 😒

واریکوسل فقط ناباروری داره یا خطرات دیگه ای هم هست من یک ساله ازدواج کردم متوجه شدم همسرم گاهی دردها ...

خب باید بره حتما هر چی زود تر بره بهتره بله واریکوسل باعث نابار وری میشه ولی با عمل درست میشه 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز