بچه ها ینفر تو محل کار خیلی بمن توجه میکنه و یجوری علاقش رو نشون داده منم قبل از اینکه بدونم منظوری داره مث همه باهاش خوب بودم و حتی چون کمک میکرد استقبال میکردم با هم مشترکا کار کنیم
اما بقیه حس میکنم میخوان برام حرف درآرن
مثلا یه دختره هست برا همه حرف در میاره خیلی
هی درمورد اون پسره ک حرف میزنن با لبخند ب من نگاه میکنه
بنظرتون بی تفاوت باشم یا باهاش دعوا کنم بگم نبینم برا من حرف د ر بیاریا