2777
2789

ببین من ۱۵روز مونده بود پریود بدیم فکر کنم

اولا سلام 😁😊❤️ دوما اینکه خانم‌های باردار که خدا لطف کرده بهشون بچه داده واسه ما هم که منتظر بچه هستیم دعا کنن که خدا لطفشونو شامل حال ما هم بکنن سوما سپاس و تشکر😁❤️چهارما ۸سال انتظار کم نیستا☹️😁ولی حتما حکمتی هست 😊پنجما اینکه ۸سال بی بی چک زدم دیگه شده عضو خونوادم خانم بی بی چک😁❤️ ای وی اف کردم نشد که نشد 😯ششم اینکه سال دیگه مطمعنم نی نی مو بغل میکنم عکسشو میزارم همه بگن کو کو😁👍👍👍عاشقتونم❤️❤️❤️شکر خدا🙏🏻🙏🏻🙏🏻الان شکر خدا😍😍😍😍😍😍😍😍 دوماه که بچه هام بغلم ۲قلو 😍😍😍😍😍😍گر صبر کنی زغوره حلوا سازی 😍😍😍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

حالا بهم گفتم پریودشدی زنگ بزن نوبت بگیر.حالا فک کنم دوبار باید سونو بشم اره

روز سوم میری معاینه دارو میدن 

یه هفته بعد میری ضخامت اندومتر میبینن

باز دوباره دارو میدن واسه ضخامت اندومتر

میبینن اگه از ۸به بالا شد انتقال میدن

اولا سلام 😁😊❤️ دوما اینکه خانم‌های باردار که خدا لطف کرده بهشون بچه داده واسه ما هم که منتظر بچه هستیم دعا کنن که خدا لطفشونو شامل حال ما هم بکنن سوما سپاس و تشکر😁❤️چهارما ۸سال انتظار کم نیستا☹️😁ولی حتما حکمتی هست 😊پنجما اینکه ۸سال بی بی چک زدم دیگه شده عضو خونوادم خانم بی بی چک😁❤️ ای وی اف کردم نشد که نشد 😯ششم اینکه سال دیگه مطمعنم نی نی مو بغل میکنم عکسشو میزارم همه بگن کو کو😁👍👍👍عاشقتونم❤️❤️❤️شکر خدا🙏🏻🙏🏻🙏🏻الان شکر خدا😍😍😍😍😍😍😍😍 دوماه که بچه هام بغلم ۲قلو 😍😍😍😍😍😍گر صبر کنی زغوره حلوا سازی 😍😍😍
پس بستگی به ضخامت آندومتر و کلا شرایط رحمت داره. نمیشه اینجوری گفت. باید سونو بشی

اره گفتن پریود شدی زنگ بزن نوبت بکیر.ولی فکرکنم دوبار سونو باید بری.اگ رحم خوب نباشه نمیزارن یعنی

اره گفتن پریود شدی زنگ بزن نوبت بکیر.ولی فکرکنم دوبار سونو باید بری.اگ رحم خوب نباشه نمیزارن یعنی

نه دوست من یکسال رفت و اومد تا رحمش آماده شد. البته خیلی کم اینجوری میشن. فقط استرس نداشته باش

خدا جونم خودت مواظب نی نی جونم باش 🌺لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم🌺
روز سوم میری معاینه دارو میدن  یه هفته بعد میری ضخامت اندومتر میبینن باز دوباره دارو میدن واس ...

وای جقد سخته.معاینه میکنن مگه با همون سونوواژینال منظورته

وای جقد سخته.معاینه میکنن مگه با همون سونوواژینال منظورته

سونو واژینال 

من دوبار انتقال دادم نشد

اولا سلام 😁😊❤️ دوما اینکه خانم‌های باردار که خدا لطف کرده بهشون بچه داده واسه ما هم که منتظر بچه هستیم دعا کنن که خدا لطفشونو شامل حال ما هم بکنن سوما سپاس و تشکر😁❤️چهارما ۸سال انتظار کم نیستا☹️😁ولی حتما حکمتی هست 😊پنجما اینکه ۸سال بی بی چک زدم دیگه شده عضو خونوادم خانم بی بی چک😁❤️ ای وی اف کردم نشد که نشد 😯ششم اینکه سال دیگه مطمعنم نی نی مو بغل میکنم عکسشو میزارم همه بگن کو کو😁👍👍👍عاشقتونم❤️❤️❤️شکر خدا🙏🏻🙏🏻🙏🏻الان شکر خدا😍😍😍😍😍😍😍😍 دوماه که بچه هام بغلم ۲قلو 😍😍😍😍😍😍گر صبر کنی زغوره حلوا سازی 😍😍😍
اها خدااا چقد سخته

اره خیلی من بار سوم مثبت شدم 

لطفا دعا کن نی نیمو سالم بغل بگیرم

 در حال کم کردن وزن💪💪💪وزن اولیه ۹۷   هدف ۷۵   هدف اول ۹۵✅هدف دوم ۹۰ ✅ هدف سوم ۸۵✅هدف چهارم ۸۰🔒هدف پنجم ۷۵🔒 خدایا شکرت😍😍😍

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792