2777
2789
عنوان

روزی یکی دختر🤕😐

522 بازدید | 64 پست

بچه ها من ی دوست مجازی داشتم ک اوکی بود اخلاق قیافه موقعیت اجتماعیش همه چی ..کلا ب جز من دو تا دختر دیگه هم فالو داشت ک انگار اونا همشهرین حالا یا فامیلن یا چی نمیدونم فقط فهمیدم همشهری ان..من مال اون شهر نیستم 

حالا از وقتی با من قهر کرده تقریبا ۱۱ ۱۲ تایی رو فالو کرده تو این دوهفته ک اکثرشون دخترن ..چرا یهو این اقدام خدا پسندانه رو کرد؟؟؟؟تا الان ک از اینکارا نمیکرد!!!!همه کسایی ک فالو کرده بودپسر بودن الان رفته تو کار دختر!!!!منم انفالو نکرده استوریمم میبینه 😑

مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤⁦(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁩

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

هوله

میخواد جلب توجه کنه

مطمئنم منم یه روز پولدار میشم،شاید بپرسی چطوری که باید بگم ممنون تو چطوری؟                                              من فقط دوکاربری با نام شکلات فرانسوی دارم،شکلات_فرانسوی و شکلات__فرانسوی،اون شکلات___فرانسوی (با سه خط فاصله) مال من نیست،پس لطفا نپرسید که اون تاپیکا رو تو زدی؟نه من نزدم
هوله میخواد جلب توجه کنه

شکلات فرانسوی چرا من ایقد ازتوخوشم میاد خدای?بدجوربه دلم نشستی موفق باشی عزیزم

می توان بد بود ,بد دید و بداندیشه نمود....عاقبت مرد با جهانی همه تلخی و غرور  .ولی ای کودک زیبای دلم انور سکه تماشا دارد.......
علاقه شدید به شما داشته شاید 🤨

طعنه میزنی؟؟؟

مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤⁦(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁩
شکلات فرانسوی چرا من ایقد ازتوخوشم میاد خدای?بدجوربه دلم نشستی موفق باشی عزیزم

فدات بشم ک🥺❤❤

همچنین شما❤



مطمئنم منم یه روز پولدار میشم،شاید بپرسی چطوری که باید بگم ممنون تو چطوری؟                                              من فقط دوکاربری با نام شکلات فرانسوی دارم،شکلات_فرانسوی و شکلات__فرانسوی،اون شکلات___فرانسوی (با سه خط فاصله) مال من نیست،پس لطفا نپرسید که اون تاپیکا رو تو زدی؟نه من نزدم
میخواد مرض بریزه حرصت بده

اخه از کجا میفهمه من چکش میکنم!!!!!مثلا کسی ک تو این چن سال دوتا دختر رو فالو داره یهوو اینهمه رو چرا فالو کرده!! خداییش کلی دختر فالوش کردن از قبل ؛؛ولی اکثرا خودش پسرا رو فالو کرده یا پیجای ورزشی الان هر دفعه یکیو فالو میکنه

مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤⁦(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁩
فدات بشم ک🥺❤❤ همچنین شما❤

منم خیلی دوست دارم به دلم میشینی اتفاقا هی میخواستم بگم

کرمانشاهی هستی؟

           💮اللهم عجل الولیک الفرج💮                               ♡اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم♡                
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز