2777
2789
وقتی خودت نمیدونی ما از کجا بدونیم

منظورم کارهایی مثل کراتین و اینجور چیزا ست عزیزم نه اینکه بگم درمورد موی من نظر بدید خیلی ها موهاشون رو پروتئینه یا احیا میکنن می‌خوام بدونم کیا چیکار کردن و چرا


نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شیر نارگیل با یکم ارد ذرت قاطی کن اونقدر هم بزن ک شبیه ناست شه غلظتش.بزن به موهان کامل بعد موهاتو با ی کلاه پلاستیکی یا حالا نداری ی کیسه بکش ۴۵ دیقه تا ۱ ساعت بذار بمونه بعد خوب بشورش خیلی خوبه برا موهای آسیب دبده نرم تر میشه و درخشنده تر

منظورم کارهایی مثل کراتین و اینجور چیزا ست عزیزم نه اینکه بگم درمورد موی من نظر بدید خیلی ها موهاشون ...

کراتین مزخرف ترین کاری هس ک میشه کرد ۶ ماه تا یه سال میمونه بعد گند میزنه به موها من موهام حالت داره یکم ی بار کراتین کردم ۲ سال طول کشید دوباره موهام درست شه خیلی بدجور اسیب دیده بود

کراتین مزخرف ترین کاری هس ک میشه کرد ۶ ماه تا یه سال میمونه بعد گند میزنه به موها من موهام حالت داره ...

جدی میگی؟چی میشه بعد از یکسال؟ وز میشه؟خوب شد گفتی میخواستم برم کراتینه کنم

جدی میگی؟چی میشه بعد از یکسال؟ وز میشه؟خوب شد گفتی میخواستم برم کراتینه کنم

بدجور وز شد و خشک بدجور اسیب زد حالا ارایشگاهی ک من رفتم مارک خارجی استفاده کرد ایرانی بزنی ک کلا اباد میشه موهات💔🤣🤣

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792