2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من معدم مشکل داشت تا به هوش اومدم اوردم بالا وگرنه عملش برای من درد خیلی نداشت 

بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج                                                                   🖤🖤🖤🖤                                                                              دعای من در روضه                                                                 اباعبدلله الحسین علیه السلام                                                                        فقط ظهور امام زمانم  پیج‌صندل و مکرومه دوستم (Arnikaa__shop)بگید از طرف نرگس معرفی شدید تخفیف هم میدن😍حتما ببینید مدلاشونو تو اینستا،~~~~میشه برام یه صلوات بفرستی؟🍃

هرکی یه جوره درد واسش اگه واقعا تصمیم داری عمل کنی به دردش فکر نکن

بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج                                                                   🖤🖤🖤🖤                                                                              دعای من در روضه                                                                 اباعبدلله الحسین علیه السلام                                                                        فقط ظهور امام زمانم  پیج‌صندل و مکرومه دوستم (Arnikaa__shop)بگید از طرف نرگس معرفی شدید تخفیف هم میدن😍حتما ببینید مدلاشونو تو اینستا،~~~~میشه برام یه صلوات بفرستی؟🍃
دماغ تا چندروز بسته هست .میگن تامپون دراوردنی سخته؟

کلا تا ۱ ماه تنفس عادی نیست و سخته 

تامپون در میاری چون اسپیلت رو بینیه بازم نمیشه راحت نفس کشیدم اسپبلتم در میاری جون لخت خون تو بینیه بازم نمیشه راحت نفس کشید درکل تا یک ماه سخته

کلا تا ۱ ماه تنفس عادی نیست و سخته  تامپون در میاری چون اسپیلت رو بینیه بازم نمیشه راحت نفس کش ...

من درعجبم وقتی سخته درد داره.یعنی الان تو هر خونه یه عملی پیدا میشه خیلی خیلی زیاد شده.یه ادمایی رو میبینم میگم از اونا نمردم که 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز