بچه ها الان دوهفته اس پیام نداده یه جورایی انگار قهره ؟کنار کشیده؟؟؟دلخوره!!نمیدونم اصن
انفالو نکرده استوریامم میبینه
خیلی خوبه هم ظاهرش هم اخلاقش من دلم میخواد ادامه بدم اونم با من اوکی بود .الان برم بگم ی فرصت دیگه ب هم بدیم؟اخه من همش تنهام تا اخر عمرم ک اینجوری نمیشه ک