2777
2789
عنوان

♥️عشق یکی، بچه یکی؟!👶

1638 بازدید | 144 پست



میگن بچه یکی اش خوبه...

زیاد که بشن تربیت شون سخت تره!


کی گفته؟

بیا ابعاد دیگه رو هم بررسی کنیم!

چطوره؟ 🤔


🔸خب قبل از هرچیزی باید بگم بچه داشتن یه لطف بزرگه که شامل هر کسی خدا بخواد میشه،

یه وقت فکر نکنی خدا با دستگاه پرینتر بچه چاپ میکنه می اندازه رو زمین😂

نه خیر عزیزم،

از این خبر ها نیست.

به دور و اطراف ات یه نگاهی بنداز...

حتما میبینی زوج هایی رو که نابارور هستن و کلی پول خرج میکنن تا یه بچه داشته باشن،

حالا خدا به تو لطف کرده،داده

تو میگی یکی بسه دیگه نمیخوام🤨

نکنه با خدا تعارف داری روت نمیشه چند تا برداری😉


خب بریم سر اصل مطلب،

🔹آیا تعداد بچه ها در تربیت شون تاثیر گذاره🧐

یعنی اگه ۳ تا باشن مثلا وقت نمیشه به یکی شون نماز خوندن یاد داد؟

اگه ۵تا باشن دو تا شون با ایمان میشن بقیه منافق؟


خیر عزیز دلم

اینطوری نیست..

این که میگم بر اساس تجربه است:

آدم داریم یه بچه داره ولی همون یه بچه لوس و بی ادبه،

آدم هم داریم ۵تا بچه داره یکی از یکی مؤدب‌تر


اصلا تربیت با تعداد بچه ها ارتباطی نداره..


مگه تو مدرسه معلم به ۲۵ تا دانش آموز توی یه کلاس درس میده،علم بچه ها کم میشه؟🧐


از طرفی توجه داشته باش که وقتی تو ۵ تا بچه داری،این تعداد بچه به تربیت شون هم کمک میکنه،

چجوری؟

اینجوری که:مثلا دیدی تو مدرسه وقتی معلم میگه بچه ها فلان تمرین رو حل کنین یکی به بغل دستی اش میگه براش توضیح بده درس رو...

تو خانواده هم همین جوریه،

وقتی ۵ تا بچه باشه یه وقتی میبینی خواهر به داداشش کمک میکنه

اون داداش بزرگه به آبجی کوچیک میگه مثلا روسری بپوش

یا آبجی بزرگه به خواهر کوچیکه درساشو یاد میده...

اگر خوب یاد بگیرن تو کارای خونه به مادرهم کمک میکنن ...

تو خرید ؛ شستن ظرف‌ها؛ مرتب کردن اتاقشون ... همین روحیه مسئولیت پذیری تو تربیتشون مؤثره😊


یعنی انگار خود این بچه ها هم برای تربیت خواهر و برادرشون کمک میکنن..


پس الکی بهونه نیار😉

باور کن اینقدر زندگی قشنگ میشه وقتی ۵،۴ تا بچه تو حیاط بازی کنن و سر و صداشون گوش نوازی کنه...

خلاصه مراقب زندگی ات باش❤️



جنین از بدو تشکیل، انسانه...چی باعث شده فکر کنید یک تکه گوشته و جزئی از بدن مادر؟ فقط یک مدت احتیاج داره به تنها پناهگاهش تا سریع مراحل تکامل رو طی کنه...همونطور که نوزاد احتیاج به نگهداری داره...دستتون رو به خون فرزندتون آلوده نکنید! هیچکس از آینده خبر نداره، با چه تضمینی، حق حیات به فرزندتون نمیدید، شاید اون نجات دهنده تعداد زیادی از انسانها باشه...با وجود هر نوع سختی که در زندگی وجود داره! چرا این جنین نرفته در شکم مادری که سالهاست ناباروره، اما تدبیر امر الهی اونو گذاشته در شکم شما؟

👌

وارﺩ ﺩﺍﺭﻭﺧﺎﻧﻪ ﺷﺪﻡ ﻭ ﻣﻨﺘﻈﺮ ﺑﻮﺩﻡ ﺗﺎ ﻧﺴﺨﻪ‌ﺍﻡ ﺭﺍ ﺗﺤﻮﯾﻞ ﺩﻫﻨﺪ👀.ﻓﺮﺩﯼ ﻭﺍﺭﺩ ﺷﺪ ﻭ ﺑﺎ ﻟﻬﺠﻪ‌ﺍﯼ ﺳﺎﺩﻩ ﻭ ﺭﻭﺳﺘﺎﯾﯽ ﭘﺮﺳﯿﺪ:ﮐﺮﻡ ﺿﺪ ﺳﯿﻤﺎﻥ ﺩﺍﺭﯾﻦ؟ ﻓﺮﻭﺷﻨﺪﻩ ﺑﺎ ﻟﺤﻨﯽ ﺗﻤﺴﺨﺮ ﺁﻣﯿﺰ ﭘﺮﺳﯿﺪ:😏ﮐﺮﻡ ﺿﺪ ﺳﯿﻤﺎﻥ؟ ﺑﻠﻪ ﮐﻪ ﺩﺍﺭﯾﻢ.ﮐﺮﻡ ﺿﺪ ﺗﯿﺮ ﺁﻫﻦ ﻭ ﺁﺟﺮ ﻫﻢ ﺩﺍﺭﻡ ﺣﺎﻻ ﺍﯾﺮﺍﻧﯿﺸﻮ ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ ﯾﺎ ﺧﺎﺭﺟﯽ؟ﺍﻣﺎ ﮔﻔﺘﻪ ﺑﺎﺷﻢ ﺧﺎﺭﺟﯿﺶ ﮔﺮﻭﻧﻪ ﻫﺎ. ﻣﺮﺩ ﻧﮕﺎﻫﺶ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺩﺳﺘﺎﻧﺶ ﺩﻭﺧﺖ ﻭ ﺁﻧ‌ﻬﺎ ﺭﺍ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﻓﺮﻭﺷﻨﺪﻩ ﮔﺮﻓﺖ ﻭ ﮔﻔﺖ:ﺍﺯ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﺎﺭﮔﺮ ﺳﺎﺧﺘﻤﻮﻥ ﺷﺪﻡ ﺩﺳﺘﺎﻡ ﺯﺑﺮ ﺷﺪﻩ، ﻧﻤﯽ‌ﺗﻮﻧﻢ ﺻﻮﺭﺕ ﺩﺧﺘﺮﻣﻮ ﻧﺎﺯ ﮐﻨﻢ🤗…ﺍﮔﻪ ﺧﺎﺭﺟﯿﺶ ﺑﻬﺘﺮﻩ، ﺧﺎﺭﺟﯽ ﺑﺪﻩ.ﻣﺘﺼﺪﯼ ﺩﺍﺭﻭﺧﺎﻧﻪ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺭﻭﯼ ﻟﺒﺎنش ﯾﺦ ﺯﺩ🙃…ﭼﻪ ﺣﻘﯿﺮ ﻭ ﻛﻮﭼﮏ ﺍﺳﺖ ﺁﻥ ﮐﺴﯽ ﻛﻪ ﺑــﻪ ﺧﻮﺩ ﻣﻐـ🚶🏻‍♀️ـﺮﻭﺭ ﺍﺳﺖ!ﭼﺮﺍ ﻛﻪ ﻧﻤﯽ‌ﺩﺍﻧﺪ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺑﺎﺯﯼ ﺷﻄﺮﻧﺞ، ﺷﺎﻩ ﻭ ﺳـﺮﺑﺎﺯ ﻫـﻤﻪ ﺩﺭ ﯾﮏ ﺟﻌﺒﻪ ﻗﺮﺍﺭ ﻣﯽ‌ﮔﯿﺮﻧﺪ.😉 جایگاه شاه و گدا، دارا و ندار قبر اسـت…👩‍🦯تقواست کـه سرنوشت ساز اسـت💌 برای رسیدن بـه “کبریا” باید نه کبر داشت نه ریا💔💔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

احسنت❤️

شیرازم تسلیت🖤ایرانم تسلیت💔مالک را گفتند، چگونه است که تو هیچ وقت راه را گم نمیکنی؟✨                                                             در پاسخ گفت : چون در فتنه ها چشم به انگشت اشاره ی علی دارم 💙 عزیزان درخواست دوستی ندید⛔⛔⛔⛔

بچه همون یکی اش هم خوب نیست   

البته خدا به اونی که دوست داره بده   

 اگر با نظرات من تو سایت مشکل داری 👈 عزیزم مشکل گشا ابلفضل🫂.                                             .خیانت فقط جنسی نیست . خیانت ذاتا طیفی است از هر رفتاری ،به ترتیبی که در آن لحظه کاری کنی که اگر همسر یا عشقت شاهدت  بود نمیکردی✋️🤍                                     .           ندونسته دلمو به غریبه سپردم ❤اون غریبه رو ساده شمردم ،گول چشم سیاهشو خوردم👁رفت از این شهر ،که دلم رو به خون بکشونه ،جون من رو به لب برسونه،جای دیگه آتیش بسوزونه🔥ندونستم یه غریبه ،هرچی باشه یه "غریبه" است...

والا الان شده عشق روزی یکی 🤐

🌱یه چند وقت نمیام سایت دیگه کار داشتید درخواست بدید🌱مخالف نظر من به هیچ عنوان ریپ نزن حوصله بحث ندارم تشکر😅 معنی نخود ته دیزه= بچه ته تغاری ،خیلی پرسیدید گفتم بزارم تو امضام

باور کن اینقدر زندگی قشنگ میشه وقتی ۵،۴ تا بچه تو حیاط بازی کنن و سر و صداشون گوش نوازی کنه.

 گلم شما گویا اطلاع نداری خیلی ها تو خونه ۵۰ متری ی خوابه زندگی میکنن اونم با هزار بدبختی.از کدوم حیاط حرف میزنی عزیزم؟

🍷جام لبریزم، به دست رعشه دار افتاده ام 🍷

اگه حیاط نداشتن و یه خونه ۴۰ متری داشتن چی ؟


  

جنین از بدو تشکیل، انسانه...چی باعث شده فکر کنید یک تکه گوشته و جزئی از بدن مادر؟ فقط یک مدت احتیاج داره به تنها پناهگاهش تا سریع مراحل تکامل رو طی کنه...همونطور که نوزاد احتیاج به نگهداری داره...دستتون رو به خون فرزندتون آلوده نکنید! هیچکس از آینده خبر نداره، با چه تضمینی، حق حیات به فرزندتون نمیدید، شاید اون نجات دهنده تعداد زیادی از انسانها باشه...با وجود هر نوع سختی که در زندگی وجود داره! چرا این جنین نرفته در شکم مادری که سالهاست ناباروره، اما تدبیر امر الهی اونو گذاشته در شکم شما؟

من انقد بچه دوس دارم 🤭

هرجا بچه نباشه انگار خیلی سرد و بی روحه

شیرازم تسلیت🖤ایرانم تسلیت💔مالک را گفتند، چگونه است که تو هیچ وقت راه را گم نمیکنی؟✨                                                             در پاسخ گفت : چون در فتنه ها چشم به انگشت اشاره ی علی دارم 💙 عزیزان درخواست دوستی ندید⛔⛔⛔⛔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز