2777
2789
عنوان

تبعیض جنسیتی 😭😭🤦‍♀️

273 بازدید | 22 پست

چرا باید اییین همه بین منو پسر عموم فرق باشه؟

اون سال دوم لیسانسش همهههه بهش میگفتن انصراف بده 

برای این رشته کار نیست

انصراف بده وقتتو تلف نکن انصراف داد و الان دنبال کاره

حالا منی که هموووون رشته رو دارم میخونم و تو ۲ سال سر این دانشگاه افسردگی شدید گرفتم همه بهم میگن برا چی میخوای انصراف بدی؟

میخوای تو خونه بشینی چیکار کنی

خواستگارات صف کشیدن؟ بخون حالا بعدش یه کاری میکنی

بعدش خودت میخوای ارشد بگیری

واااااااای اینقد دلیل و برهان الکی میارن 

خدایا گناه من چیه

از هر چی درس و مدرسه و دانشگاس حالم بهم میخوره 

از تبعیض جنسیتی حالم بهم میخوره 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


مجبوری به حرفشون گوش بدی خب بگو به شما ربطی نداره خودتم انصراف بده برو دنبال کار بعدا اگر رشته نظرتو جلب کرد دوباره میتونی واسه لیسانس یا فوق لیسانس بخونی مجبور نیستی به حرف کسی گوش بدی

sh_n👉❤     آقایون لطفا درخواست دوستی ندن! اگه با نظرم موافق نیستی لطفا ریپلای نزن دوست عزیز!
مجبوری به حرفشون گوش بدی خب بگو به شما ربطی نداره خودتم انصراف بده برو دنبال کار بعدا اگر رشته نظرتو ...

وای کاش میتونستم انصراف بدم

کلیییییییی شرایط هست که نمیتونم خبر نداری😭

بدتر از اون اینکه اصلا استعداد و علاقه ندارم به این رشته 

نمیفهمم هیچی

نزار دیگران برات تصمیم بگیرن چه کاری انجام بدی یا نه 

مهم تصمیم خودت هست 

اگه مطمئنی توی این رشته موفق نمیشی انصراف بده 

بی سر و صدا از پیشم رفت اما باور دارم حتما برمیگرده حتی اگه ۲۰ سال  یا ۴۰  سال یا .. طول بکشه منتظرش میمانم (🤟 تا ابد)
برای هیچ کس درامد نداره

خب پس چرا از اول رفتی

لعنت به جایی که تو تفکر مردمش هر کی رشته تجربی یا ریاضی نیست خنگه 😫🥺تا وقتی کارای دیگران آسیبی بهت نمیزنه حق دخالت نداری 🙃😉 / نظراتم شاید از نظر شما درست نباشه که منطقیه پس لطفا توهین نکنید 😇😁 / یه بلیط قطار و رفتن از پیش ماگل ها یکی از نیاز های واقعیمه 🍗/ عاشق این ایموجیم 🙂 معلوم نیس خوشحاله، ناراحته، دوست داره، میخواد بکشتت 😆😂  خیلی خوب میشه اگه یه سری بفهمن لازم نیست برای اختلاف سلیقه به کسی توهین کنی 😒😑 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز