چرا باید اییین همه بین منو پسر عموم فرق باشه؟
اون سال دوم لیسانسش همهههه بهش میگفتن انصراف بده
برای این رشته کار نیست
انصراف بده وقتتو تلف نکن انصراف داد و الان دنبال کاره
حالا منی که هموووون رشته رو دارم میخونم و تو ۲ سال سر این دانشگاه افسردگی شدید گرفتم همه بهم میگن برا چی میخوای انصراف بدی؟
میخوای تو خونه بشینی چیکار کنی
خواستگارات صف کشیدن؟ بخون حالا بعدش یه کاری میکنی
بعدش خودت میخوای ارشد بگیری
واااااااای اینقد دلیل و برهان الکی میارن
خدایا گناه من چیه
از هر چی درس و مدرسه و دانشگاس حالم بهم میخوره
از تبعیض جنسیتی حالم بهم میخوره