2777
2789
عنوان

رشته

23 بازدید | 1 پست

بچه ها اول زندگیه..حوصلم سر میره..همسرم‌میگه بیا دوباره کنکور بده..

شغل خیلی سختی داره ..ممکن هرچندوقت یکبار به خاطر شغلش چند روز نباشه..اگه درسم روادامه بدم شاید سرم گرم بشه..

من آخرای لیسانسمه..میگه بیا دوباره کنکور بده..بچه ای هم ندارم..راستش برای کنکور وسوسم کرده..به نظرتون چه رشته ای خوبه...؟

تجربی بدم یاانسانی.؟

چون تومدرسه تجربی خوندم میگم شایدبهتر باشه ولی واقعا مباحث فیزیک وریاضی یادم رفته..

نمیخوام ارشد بخونم چون به کارم نمیاد



ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز