2777
2789
عنوان

تربیت فرزند

68 بازدید | 0 پست

سلام دوستان دختر من چهار سالش هست بچه بود خیلی اجتماعی و خوشرو بود اما حدودا چند ماهی میشه که به شدت خجالتی شده شلوغ که میشه جمع شروع به بهانه گیری میکنه، وقتی با بچه ها بازی میکنه انقدر نغ میزنه که از بازی با هاش منصرف میشن بچه ها بعد خودش غصه میخوره و ناراحت میشه منم واقعا عذاب میکشم از دستش تک فرزند هم هست این حرکات تو این سن عادیه یا اینکه رو سرش میمونه؟ من چطور بهش کمک کنم؟ 

این آینده کدام بود که بهترین روزهای عمرمان را حرام دیدارش کردیم........
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792