عزیزم اندولیفت برای پیشانی و دورچشم تبلیغاته و بسیار کم اثر و پرعارضه. دکتر نیلفروش هم اندولیفتش اقتضاحترینه. پولتون رو دور بریزید به نفعتونه. بنده انجام دادم پیشش اففثتضآح
پیش یه دکتر دیگه انحام دادم بسیار هم راضیم برای قسمت تحتاتی صورت خیلی موثره. لیفتش بدک نیست چربی سوزیش عالیه، سفت کنندگیش هم همینطور. لطفا گول تبلیغات دکترا رو نخورید. نامبروان این کار خانم دکار حیدریانه که احتیاج به تبلیغ نداره چون اصلا وقت نداره و هیچ جا تبلیغ نمیکنه. هر کسی رو هم اندولیفت نمیکنه. یه خانمی از کرمان اومده بود قبل من، خانم دکتر وقتی دیدش گفت چرا شبیه عکست نیستی گفت صورتت خیلی چاقه مناسب این کار نیستی، هزینه رو برگردوند و براش انجام نداد.