2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


گول حرف اینا را نخورید تبلیغه

داستان کربلا داستان تباهی انسان هاست. داستان کربلا نشانگر این است که آدمی تا چه حد می‌تواند سقوط کند. خدایا نگذار از سقوط کنندگان دوره خودمان باشم، خدایا مراقبم باش  خدایا از فتنه هامیترسم، از آخرالزمان و فریب هایش میترسم. خدایا از آخرالزمان و مردمش میترسم، از فراموش کردن دین و دین داری و اسلام میترسم. خدایا از آخرالزمان و دین گریزی با فریب انسان بودن میترسم، آنها به اسم خوب بودن فریب می دهند و خوبی ها را ازبین می برند. آن ها باتمسخر دین داران به دین ضربه می زنند. این حربه شان است. خدایا از دل بستگی به این دنیای فانی میترسم. خدایا از فردایم میترسم. پرودگارم از عقب گرد رفتن میترسم، من از درکه میترسم. از پاپس کشیدن هنگام امتحانات و مشکلات میترسم. خدایا از تبلیغات فریبنده و هدف دار میترسم. خدایا از شکم سیری و دنیادوستی میترسم. معبودم از گم کردن راه میترسم،خالقم روز به روز بیشتر گناه عادی می‌شود و قبحش ریخته، من از عادی پنگاران گناه نباشم. پروردگارم جای ارزش و ضد ارزش با تفاسیر به ظاهر زیبا عوض می‌شود من از ظاهربینان نباشم.معبودم من از توجیه کنندگان گناه برای آرامی عذاب وجدان نباشم. بارالها جملات آخرم شهادت دادن به یکتایی و معبود بودن تو و به رسالت محمد(ص) و به ولایت علی (ع) باشد. خدایا کمکم کن خدایا مراقب من و مردمم ونسلم باش.خدایا کمک کن نه ظالم و نه مظلوم روزگار باشم. من در جرگه خودخواهان نباشم. پروردگارم به من و نسلم و خانواده ام کمک کن بتوانیم آن گوی آتشین آخر الزمان را در دستانمان حفظ کنیم.خدایا اسیر جو زمانه نشویم. عزیزان اگه دلتونو شکوندم اگه ظالمانه ناراحتتون کردم به ناحق بی عدالتی کردم پای اعتقادم نذارید پای ضعیف النفسی و گناهکاریم و عدم کنترل بر نفسم بگذارید.منم ضعیفم وگنهکار .. عاشق خاکم عاشق ایرانم خدایا مراقب کشورم و مردمم باشه.      مرگ بر آمریکا و اسرائیل تا ابد.             عزیز مادر با رفتنت داغ بزرگی رو قلبم نشست امیدوارم منو ببخشی امیدوارم تو زندگی ابدی همو ببینیم. دوست دارم❤️1403/4/21تاریخ رفتنت

به نظرم اندولیفت رو باید فقط پیش متخصص پوست و زیبایی انجام داد که خیال آدم راحت باشه چون واقعا خیلی کار حساسیه یکی از دوستام انجام داد پیش دکتر میراحدموسوی واقعا تغییر کرد و خیلی راضی بود مطبش تهرانه شهرک غرب .اگر خواستید یه جای مطمئن انجام بدید ایشون حرف اولو تو تهران میزنه

عزیزم اندولیفت برای پیشانی و دورچشم تبلیغاته و بسیار کم اثر و پرعارضه. دکتر نیلفروش هم اندولیفتش اقتضاح‌ترینه. پولتون رو دور بریزید به نفع‌تونه. بنده انجام دادم پیشش اففثتضآح


پیش یه دکتر دیگه انحام دادم بسیار هم راضیم برای قسمت تحتاتی صورت خیلی موثره. لیفتش بدک نیست چربی سوزیش عالیه، سفت کنندگیش هم همین‌طور. لطفا گول تبلیغات دکترا رو نخورید. نامبروان این کار خانم دکار حیدریانه که احتیاج به تبلیغ نداره چون اصلا وقت نداره و هیچ جا تبلیغ نمی‌کنه. هر کسی رو هم اندولیفت نمی‌کنه. یه خانمی از کرمان اومده بود قبل من، خانم دکتر وقتی دیدش گفت چرا شبیه عکست نیستی گفت صورتت خیلی چاقه مناسب این کار نیستی، هزینه رو برگردوند و براش انجام نداد. 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز