من ماهانه ترمیم ناخن و اپلاسیون دارم چیزی حدود300هزینه میشه لیزر پکیج اقتصادی هس 400ب نفاط خاصی هس فول بادی نیی به نظرتون عاقلانه اس دیگه نرم دور ناخن برم لیزر اون هزینه رو به جای ناخن و اپی بدم لیزر ؟شما بودین میکردین؟؟ دوتاش باهم نمیتونم
کارشناسی ارشد مترجمی 🍫خانه دار🍫ورزشکار 🍫 تایپک ها انرژی مثبت تگکنید 🍫قدیمی اینجا از سال نود و چهار