2789
عنوان

بی بی چک

86 بازدید | 9 پست

سلام دوستان شبتون بخیر

من ۱۷ روز پیش قرص اورژانسی خوردم هنوز پریود نشدم فقط اون روز که موعد پریودیم بود لکه قهوه ای دیدم همین

از موعد پریودیمم ۱۰ روزه میگذره تا حالا فکر کنم ۴.۵تا بی بی چک زدم منفی بوده(هم مارک پدیکور هم ویتا ساین هم ویوا ور)همه منفی بوده

لازمه آزمایش بدم اخه خیلیییی استرس دارم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


مرسی عزیزم اره بهم میریزه منم خودم انقدر استرس دارم یکی از دلایل پریود نشدنمم همینه

منم تاخیرداشتم اورژانسی خورده بودم ولی یادم نمیاد چند روز بی بی هامم منفی میشد اخر پریودشدم

خوش اومدی عشق مامان😍👪.خداااایاااشکرررت❤.الهی دامن همه منتظراسبزشه🙏😍
حالا اگ بچه نمیخای از بده ک بتونی یه کاری کنی

۹ماهه که نامزد کردم اخه

خیلی ببخشید ما جلوگیری طبیعی داشتیم مطمئنم هستیم ک منی وارد نشده ولی من بخاطر استرس خودم قرص خوردم

۹ماهه که نامزد کردم اخه خیلی ببخشید ما جلوگیری طبیعی داشتیم مطمئنم هستیم ک منی وارد نشده ولی من بخا ...

نخور الکی کلا پریودتو بهم میریزه اعصاب و روانت بهم میریزه کا....وم استفاده کنید سالی یکی دوبار کلا اونم تو موارد اورژانسی بیشتر ازین کل هورمونو بهم میریزه

خوش اومدی عشق مامان😍👪.خداااایاااشکرررت❤.الهی دامن همه منتظراسبزشه🙏😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792