من خودم شخصیتم به این شکله که خیلی می جوشم با همه و میگم می خندم ولی تا حرف کسی می سه که خوشم نمیاد ، سریع قیافه ام جدی میشه ، اخم می کنم
نگام بی روح میشه و از محیط دور میشم
تا هر کسی هم اسمش رو میاره بی تعارف فاصله میگیرم اگر ادامه داد خیلی خشک میگم ، اگر می خوایم در مورد ایشون صحبت کنید من رفع زحمت کنم یا اگر خونه ام باشن میگم لطفاً صحبت رو عوض کنید تا احترامتون حفظ شه