2777
2789
عنوان

جاری میگه

167 بازدید | 14 پست

اکثر خریدای خونه بامنه چون شوهرم تا دیروقت سرکاره اگه به امید اون باشم باید گشنه و لخت بمونم.

حالا بعد ۱۸ سال که شوهرداری کردم جاریم میگه خوب چرا با شوهرت خرید نمیری راحت تره که

کم مونده بود بگم مرسی خودم عقلم نمیکشید

فقط داریم حرف میزنیم. اونی که میخواد بگه "به من چه "باهاش موافقم .لطفا نظر نزاره. واقعا به تو چه .وقتت رو نلف من نکن.برو یه تاپیک دیگه که بهت مربوط باشه والله

من که حوصله ندارم همشو لیست میکنم بخره بیاره

دلت را بتکان ٫اشتباهاتت وقتی افتاد روی زمین بگذار همانجا بماند فقط از لابه لای اشتباه هایت یک تجربه را بکش بیرون قاب کن و بزن به دیوار دلت ٫اشتباه کردن ،اشتباه نیست ٫در اشتباه ماندن اشتباه است 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

انصافا دیگه از هر حرفی برداشتی نکنین دیگه . چیز بدی نگفت که 

 یه مامان شاد و پرانرژی که جز شادی و ارامش پسرم چیز دیگه ای مهم نیست ، خونه بهم ریخته مرتب میشه ، چای سرد شده رو میشه عوض کرد ، غذای یخ شده رو میشه داغش کرد، ظرفای نشسته بالاخره شسته میشن اما دیگه بچه هامون 1ساله یا 2ساله یا 3 ساله و ... نمیشن پس از لحظه به لحظه بزرگ شدنش لذت میبرم و سخت نمیگیرم پسر کوچولوی من مامان عاشقته  
من که حوصله ندارم همشو لیست میکنم بخره بیاره

من اگه این کارو بکنم از گشنگی میمیریم چون تا بیاد خونه یازده شبه

فقط داریم حرف میزنیم. اونی که میخواد بگه "به من چه "باهاش موافقم .لطفا نظر نزاره. واقعا به تو چه .وقتت رو نلف من نکن.برو یه تاپیک دیگه که بهت مربوط باشه والله
انصافا دیگه از هر حرفی برداشتی نکنین دیگه . چیز بدی نگفت که 

والله دیگه بعد ۱۸ سال زندگی نظر دادن بیمزه است. از قدیم گفتن 

هر که را از عقل و دانش کم بود

کدخدای خانه مردم بود

فقط داریم حرف میزنیم. اونی که میخواد بگه "به من چه "باهاش موافقم .لطفا نظر نزاره. واقعا به تو چه .وقتت رو نلف من نکن.برو یه تاپیک دیگه که بهت مربوط باشه والله
من اگه این کارو بکنم از گشنگی میمیریم چون تا بیاد خونه یازده شبه

جاریت چیزی نگفته که ناراحتی منم با جاریام از این حرفا میزنم 

دلت را بتکان ٫اشتباهاتت وقتی افتاد روی زمین بگذار همانجا بماند فقط از لابه لای اشتباه هایت یک تجربه را بکش بیرون قاب کن و بزن به دیوار دلت ٫اشتباه کردن ،اشتباه نیست ٫در اشتباه ماندن اشتباه است 

والله دیگه بعد ۱۸ سال زندگی نظر دادن بیمزه است. از قدیم گفتن  هر که را از عقل و دانش کم بود ک ...

الان خواهر شما یا مادرتون این حرف میزذ شبیه این ناراحت میشدی.....کلا خواهر من از این مدل حرفا با هم خیلی داره.

رابطه خوبی نداشته باشن کلا از حرف برداشت منفی گرفته میشه....

اره اینم هست

دلت را بتکان ٫اشتباهاتت وقتی افتاد روی زمین بگذار همانجا بماند فقط از لابه لای اشتباه هایت یک تجربه را بکش بیرون قاب کن و بزن به دیوار دلت ٫اشتباه کردن ،اشتباه نیست ٫در اشتباه ماندن اشتباه است 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز