2777
2789
عنوان

خس خس سینه

471 بازدید | 8 پست

مامانایه با تجربه لطفا بیان منو راهنمایی کنن پر من تقریبا دو ماهه خس خس سینه داره خوب نمیشه الان هشت ماهشه اول با تب و سرماخوردگی شروع شد اصلا سرفه نداشت دکتر بردم گفت گلوش چرک داره چرک خشک کن داد پنج روز دادم بهتر شد اما سرفه خلطی داشت به دکتر گفتم گفت بدم هگزین بده دادم فایده نداشت یه دکتر دیگه بردم  هیدروکسی زین داد اونم فایده نداشت امروز خوبه دوباره فردا شروع میشه دو بار بهش چرک خشک کن دادم فایده نداشته خیلی نگرانم این خلط رو سینه اش بمونه

خدایا واسه آینده قشنگی که در انتظارمه شکرت❤😍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من نمیدونم نوزاد ٨ماه میتونه اب میوه بخوره یا نه اما اب سیب خیلی خوبه ماست هم برا خس خس خوبه ببرش مت ...

اتفاقا سیب رنده میکنم میدم خس خسش بیشتر میشه به سرفه میوفته انگار شیرین بودنش اذیتش میکنه

خدایا واسه آینده قشنگی که در انتظارمه شکرت❤😍
من نمیدونم نوزاد ٨ماه میتونه اب میوه بخوره یا نه اما اب سیب خیلی خوبه ماست هم برا خس خس خوبه ببرش مت ...

اره دیگه دوباره میبرم ایشالله

خدایا واسه آینده قشنگی که در انتظارمه شکرت❤😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز