2789
عنوان

معقد

300 بازدید | 20 پست

سلام خانما🙏بابت تاپیکم معذرت می‌خوام 🙏

من یبوست گرفتم و تیر می‌کشه دم معقدم

بابت یبوست اینجوری شدم؟

چکار کنم یبوستم خوب بشه؟

باردار نیستم 💕برای ازدواج و خوشبخت شدنم دعا کنید 🙏دلم حکم و توحاکم 🥺y🥺الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم😍🧿

انجیر

خاکشیر با اب ولرم بخور

کسی که طرز فکرش با شما متفاوت است، دشمنت نیست، فقط انسان دیگریست . 🌱💚🌈 توضیح دادن نشانه ضعفه. شما هروقت سعی میکنید چیزی رو بیشتر توضیح بدید، بیشتر ضعیفید. پس قدرت در اینه که راجع به هیچ چیز، هیچ توضیحی ندید، هیچوقت.😊 دوستان:😂😂منظور مهران مدیری این نبود ک موقع تبادل نظر برای همدیگه توضیح ندین. منظورش این بود ک اگ یه راهی رو انتخاب کردی و مطمئن بودی درسته و دیگران همش میخواستن منصرفت کنن، بهشون توضیح نده.تو راه خودتو برو، اونا نتیجه رو میبینن، و میفهمن ک تو انتخاب درستی داشتی

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

انجیر خیلی خوبه

مطمئنم منم یه روز پولدار میشم،شاید بپرسی چطوری که باید بگم ممنون تو چطوری؟                                              من فقط دوکاربری با نام شکلات فرانسوی دارم،شکلات_فرانسوی و شکلات__فرانسوی،اون شکلات___فرانسوی (با سه خط فاصله) مال من نیست،پس لطفا نپرسید که اون تاپیکا رو تو زدی؟نه من نزدم

چه جامعه و مفید نوشتی موضوع تاپیکتو

چـادر من!!! ❤️❤️تــو بــامـن بـزرگ شدی!🙆‍♀️درتـمام لحظات زندگی ام همرام بـودیـ  با من زیر باران ☔🌧️🌀ماندی و خیس شدی  با من قد کشیدی تغییر کردی با من زیر افتاب گرمت شد.. .من یک محجبه ام برایم از سختی هایش بهانه بیاور!😶ولی بدان حرفایت روی من اثر ندارد🙃من در این دنیا باحجاب بودنم را باهیچ چیز عوض نمی کنم😊😍❤️شاید از نظر بعضی ها زیبا نباشد 🤪ولی تمامم را به رخ هرکس و ناکسی نمی کشم 😎 "حجاب" مهر عنایت حق بر قامت فرشتگان زمین است ❤️🧡💛💚💙💙💜  تاریخ هیچوقت فراموش نمیکنه اون روزه روبه روی ضریح  امام رضا علیه السلام چادر سفید رو سرمنو قرآن بدست تو که از استرس یه آیه رو ده بار میخوندی ومنی که چشم دوخته بودم به گلای چادرو زبونم بند اومده بود. بلافاصله بعد گغتن بله بتو دستمو گرفتی و در گوشم گفتی.((تا اخر لحظه ای عمرت مال خودمی.... ومال خودم.. بعد از گذشتن این همه روزو ساعت این جمله ی تو هرشب میاد تو ذهنمو و گوشم  انگار تازس و همین الان گفتی چون هیجوقت کم نزاشتی و نزدی زیز حرفت...  من حاضرم بمیرم ولی یه روز بدون تو نمونم  زندگی بدون تو مثل مردن از عطش و خورذن آب و سیر نشدنه... 💔خداایا هیچ کاری و.. هیچ کاری نمیتونه شکر گزاری منو بابت نعمتات نشون بعده پس خودت یجور حساب کن مهربونم💜❤️💔
قرص اسهال😌

خوردم فایده نداشت 🤣میگه زیادی خوب نیست روده تنبل میشع

باردار نیستم 💕برای ازدواج و خوشبخت شدنم دعا کنید 🙏دلم حکم و توحاکم 🥺y🥺الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم😍🧿

مقعد

اون معبده😑

GO HARD OR GO HOME💥💥💥 CAUSE I AM WHATEVER U SAY I AM...IF I WASN'T, THEN WHY WOULD I SAY I AM?? 🧟‍♀️  But I got smarter, I got harder in the nick of time😈☻...Honey I rose up from the dead, I do it all the time😈☻....I'll hold you when things go wrong💞...I'll be with you from dusk 'til dawn💞.........Devil for Devil 😈 Kind for Kind 🤗 It's my attitude 😎 Please don't mind ☻✌🏻.......رفیق شفیق هرکول پوآرو و دشمن هستینگز خنگ ساده لوح 😒👹........There are many things not called poison which can kill a man - Hercule Poirot...   "کاربری که تعلیقش کردی نوشته ی آگاتا کریستی☻" ......  تو فقط دلت بخواد ی روزی مال هم بشیم❤❤التماسش به خدا، حاجت و نذرش بامن❤❤ آهای خوشگل عاشق•••آهای عمر دقایق•••آهای وصله به موهای تو سنجاق شقایق😍...I have died everyday waiting for you...Darling don't be afraid, I have loved you for a thousand years...I'll love you for a thousand more...ای چراغ هربهانه از تو روشن، از تو روشن❤❤❤❤ای که حرفای قشنگت منو آشتی داده با من❤❤❤❤

دمنوش خاکشیر

ذکر یونسیه برا حاجت محال: لا اِلهَ اِلا اَنتَ سُبحانکَ اِنی کُنتُ مِنَ الظالِمین ❤ اَللّهُمَ صَلِ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ مُحَّمَد وَ عَجِّل فَرَجَهُم
مقعد اون معبده😑

ببخشید درست نوشتم،کیبوردم اشتباه میزنه😑😑

باردار نیستم 💕برای ازدواج و خوشبخت شدنم دعا کنید 🙏دلم حکم و توحاکم 🥺y🥺الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم😍🧿

اره بخاطر یبوسته و اگه مراقب نباشی همورویید میگیری 

واسه رفع یبوستت برگ سنا از عطاری بگیر پودر کن اندازه یه قاشق چایی خوری بذار دم بکشه خوده پودرشم قورت بده یبوستت رفع میشه 

فرصت کم است، نجیب تر از آن باش که برنجانی...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز