2777
2789
عنوان

چرا هیچکی نمیاد ؟؟؟؟؟!!!

338 بازدید | 26 پست

خانوما توروخدا یکی بیاد یه حرفی یه تجربه ای یه راهنمایی کنه...مچ پام از دو روز پیش خود بخود درد گرفت و ورم کرده ...دردش تا زانومم میاد ...بزارم زمین هم خیلی درد میگیره ...آزمایش روماتیسم هم دادم منفی بود ...پس چرا اینجوری شده ؟؟  شب قبلش آمپول کورولتاک زدم ...ممکنه از این بوده باشه ؟؟؟ به همین پای چپم هم زده بودم باسنم ....یا مشکل چیزی دیگه ایه؟؟؟ توروخدا بیاین کمک کنین...فردا میرم دکتر ولی نگرانم چرا پام اینجوری شده....کسی تجربه داره بیاد کمک کنه 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

[QUOTE=211820237]امپول کتورولاک ک برای کاهش درد هست و از عوارض اون پا درد نیست[/QUO. 

اره منم چون درد مفاصل و استخوان داشتم رفتم دکتر اینو داد بهم ..ولی آخه دقیقا شب که زدم  فردا صبحش از خواب بیدار شدم دیدم رگش درد گرفته و بعدشم ورم کرده ....نمی‌دونم از امپوله یا چه دردی گرفتم 

دلنگرون نشیا ولی بابام اینطور شد رفت سونو گفت لخته تو رگهای پاته و مسدود شده و میره بسمت قلب.فوری بس ...

وای راست میگی ....فردا میرم حتما...بعدش چیکار کرد خوب شدن؟؟؟

اب ولرم توش نمک بریز و ماساژ بده یا یک چیز گرد پات روش جلو و عقب کن

روغن اینا هم زدم ماساژ دادم پامو بستم ولی اصلا خوب نشدم ...باشه اینکارم میکنم ببینم فایده داره 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز