الهی تو را به مهربانیت قسم، دلهای گرفته مان را شاد کن، دستهای نیازمندمان را بی نیاز کن، قلبی نورانی، تنی سالم، زندگی آرام و خیالی راحت نصیب همه گردان، خدایا تقدیر دوستانم را زیبا بنویس به امید لبخند روی لب، شادی توی دل، استجابت در دعا و آرامش در قلب، الهی آمین🙏
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
خواهش میکنم .به درد شما نمیخوره .همش اطلاعات عمومی هست .هر سوالی دارم از دوستان میپرسم&n ...
اختیار دارید بزرگوار، اطلاعات عمومی که عالی اند مخصوصا برای سنینی که من در آن قرار دارم 🙂
الهی تو را به مهربانیت قسم، دلهای گرفته مان را شاد کن، دستهای نیازمندمان را بی نیاز کن، قلبی نورانی، تنی سالم، زندگی آرام و خیالی راحت نصیب همه گردان، خدایا تقدیر دوستانم را زیبا بنویس به امید لبخند روی لب، شادی توی دل، استجابت در دعا و آرامش در قلب، الهی آمین🙏