قوقو73 مدیر استارتر عضویت: 1398/06/03 تعداد پست: 561 عنوان گشنمه 170 بازدید | 19 پست چیکار کنم . هیچی بلد نیستم بپزم ،مامانمم خوابهحاضری هم نداریم 1400/07/23 | 08:23 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
asalllly83 عضویت: 1400/02/06 تعداد پست: 2808 واقعااااااا😬😳خب بروتخم مرغ سرخ کن بزن تورگ خدایا شکرت که همیشه هوای بنده هاتو داری دوست دارم❤
hani769 عضویت: 1399/08/23 تعداد پست: 5421 حتما باید یچیزی بپزی،پاشو نون و پنیر بخور خب یا حضرت عباس خیلی آقایی که حاجت دلمو دادی🥺
پاییزرنگارنگ عضویت: 1398/11/24 تعداد پست: 28733 حتا بلد نیستی یه تخم مرغ بپزی منو تو ، تو کلبه وسط یه جنگل یه روز بارونی بوی نم خاک جنگل صدای آواز پرنده ها سردمونه آتیش روشن کردیم و از خاطراتمون میگیم
9499mahtab عضویت: 1399/04/12 تعداد پست: 4623 نون و پنیر، کره و عسل، کره و مربا، ارده شیره، حلوا ارده و.... خدایا هزار بار شکرت کاربری سوم
پاییزرنگارنگ عضویت: 1398/11/24 تعداد پست: 28733 چجوری شوخی میکنی 🤔 منو تو ، تو کلبه وسط یه جنگل یه روز بارونی بوی نم خاک جنگل صدای آواز پرنده ها سردمونه آتیش روشن کردیم و از خاطراتمون میگیم
dezz عضویت: 1399/05/09 تعداد پست: 2380 ۲۴ یه فکری واسه خودت بکنواقعا بده تو این سن ننونی یه چیزی واسه خووت بپزی
پاییزرنگارنگ عضویت: 1398/11/24 تعداد پست: 28733 نه تو قابلمه اب بریز تخم مرغ بزار توش بزار رو گاز ۱۵دقیقه بعد آماده است منو تو ، تو کلبه وسط یه جنگل یه روز بارونی بوی نم خاک جنگل صدای آواز پرنده ها سردمونه آتیش روشن کردیم و از خاطراتمون میگیم
قوقو73 مدیر استارتر عضویت: 1398/06/03 تعداد پست: 561 یه فکری واسه خودت بکن واقعا بده تو این سن ننونی یه چیزی واسه خووت بپزی کله جوش بلدم ولی کشک نداریم