2777
2789

میتونه باشه منم قبل شروع دردام اسهال شدم با تهوع شدید

مادر بودنم را خیلی دوست دارم ❤دلم ضعف میرود برای دنیایی مادری❤دنیایی که متعلق به خودت نیستی❤همه جا حضور کسی را احساس میکنی❤که آنقدر بی پناه است،که فقط آغوش تو آرامش میکند❤آنقدر کوچک است که دست های تو هدایتش میکند❤آنقدر ضعیف است است که شیره ی جان تو پرورشش میدهد❤مادر بودنم را دوست دارم❤چون به بودنم معنا میدهد❤

كم كم اره مراقب باش

اي اميد نااميدا حسييييين😢.                                           تو رژيمم🥰وزن فعلي ٧٣/٤😫هدف اوليه٧٠😣هدف دوم٦٧🙁هدف سوم٦٤😕هدف چهارم ٦١🙂هدف پنجم٥٨☺️هدف ششم٥٥😊انشاالله تا ابان ماه بهش ميرسمممممم🥰🥰🥰😍 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

میتونه باشه منم قبل شروع دردام اسهال شدم با تهوع شدید

منم😐فقط من هفته٤٢بودم

اي اميد نااميدا حسييييين😢.                                           تو رژيمم🥰وزن فعلي ٧٣/٤😫هدف اوليه٧٠😣هدف دوم٦٧🙁هدف سوم٦٤😕هدف چهارم ٦١🙂هدف پنجم٥٨☺️هدف ششم٥٥😊انشاالله تا ابان ماه بهش ميرسمممممم🥰🥰🥰😍 
وای میترسم

ترس نداره كه 

برا منم دعا كن دارم ميرم امتحان بدم 

اما ٣-٤روز ديگه ميشه به نظرم

اي اميد نااميدا حسييييين😢.                                           تو رژيمم🥰وزن فعلي ٧٣/٤😫هدف اوليه٧٠😣هدف دوم٦٧🙁هدف سوم٦٤😕هدف چهارم ٦١🙂هدف پنجم٥٨☺️هدف ششم٥٥😊انشاالله تا ابان ماه بهش ميرسمممممم🥰🥰🥰😍 
ببخشید شما ازدواج کردید و بچه دارید و درس هم میخونید،درسته؟؟؟؟؟یا اشتباه گرفتم

بلهمن خيلي ساله ازدواج كردم قبل ازدواج يه ليسانس داشتم بعدش رشتمو دوست نداشتم يه رشته ديگه خوندم 🤭يه بچه هم دارم

اي اميد نااميدا حسييييين😢.                                           تو رژيمم🥰وزن فعلي ٧٣/٤😫هدف اوليه٧٠😣هدف دوم٦٧🙁هدف سوم٦٤😕هدف چهارم ٦١🙂هدف پنجم٥٨☺️هدف ششم٥٥😊انشاالله تا ابان ماه بهش ميرسمممممم🥰🥰🥰😍 
بلهمن خيلي ساله ازدواج كردم قبل ازدواج يه ليسانس داشتم بعدش رشتمو دوست نداشتم يه رشته ديگه خوندم 🤭ي ...

چقد زرنگ و فعال هستین واقعا

موفق باشید

همسرتون همراهی میکنن؟؟

به لحاظ روحی و بچه داری میگم

خودتون چن سالتونه؟

نزدیک خانواده تون هستید؟؟

منم😐فقط من هفته٤٢بودم

منم 40 هفته 5 روز بود

مادر بودنم را خیلی دوست دارم ❤دلم ضعف میرود برای دنیایی مادری❤دنیایی که متعلق به خودت نیستی❤همه جا حضور کسی را احساس میکنی❤که آنقدر بی پناه است،که فقط آغوش تو آرامش میکند❤آنقدر کوچک است که دست های تو هدایتش میکند❤آنقدر ضعیف است است که شیره ی جان تو پرورشش میدهد❤مادر بودنم را دوست دارم❤چون به بودنم معنا میدهد❤
چقد زرنگ و فعال هستین واقعا موفق باشید همسرتون همراهی میکنن؟؟ به لحاظ روحی و بچه داری میگم خودتو ...

راه دورم 

نه متاسفانه تمام بار بچه رو دوش خودمه 

٣٣سال

اي اميد نااميدا حسييييين😢.                                           تو رژيمم🥰وزن فعلي ٧٣/٤😫هدف اوليه٧٠😣هدف دوم٦٧🙁هدف سوم٦٤😕هدف چهارم ٦١🙂هدف پنجم٥٨☺️هدف ششم٥٥😊انشاالله تا ابان ماه بهش ميرسمممممم🥰🥰🥰😍 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز