منم عملم باز بود ولی تو بیمارستان انجام دادم.
من اصلا دردنداشتم.حتی داخلشو که میشستم دردنداشت
بیهوشی عمومی بودم
اونموقع به من گفت داخلشوخوب بشور من فقط میرفتم حموم فکرمیکردم تمیز میشه ولی نشد و عفونت کرد
حتما داخلشو خوب بشور.یه باند بذار رو یه چیزی مثل لوله خودکار وداخل زخمو باهاش بشور باشامپو بچه. البته قبلش از دکترت بپرس ولی دکتر به من اینو گفت