2777
2789
عنوان

دعوتشون کنم؟

100 بازدید | 12 پست

سر ی موضوعی باخواهرهمسرم دعواکردیم طوری بود ک من عصبی شدم پریود شدم اون لحظه بعدش صداشونو ضبط کردم ب شوهرم نشون بدم ک باور کنه پشت سرم کرم میریزه خیلی حرف ها به منو خانوادم گفت باعث شد من ی هفته قهر برم خونه بابام حالا ی دو هفته میگذره ازاین موضوع من خونه خودمم.. ایشون باهمسرشون از شهرستان اومدن تهران همیشه میومد خونه ما میموند اما الان که سه چهار روز میشه فقط ی ساعت اومد نشست ...همسرم ناراحته ...به نظرتون به خاطر همسرم زنگ بزنم بهش بگم بیاین شام اینجا 

ن

کسی که طرز فکرش با شما متفاوت است، دشمنت نیست، فقط انسان دیگریست . 🌱💚🌈 توضیح دادن نشانه ضعفه. شما هروقت سعی میکنید چیزی رو بیشتر توضیح بدید، بیشتر ضعیفید. پس قدرت در اینه که راجع به هیچ چیز، هیچ توضیحی ندید، هیچوقت.😊 دوستان:😂😂منظور مهران مدیری این نبود ک موقع تبادل نظر برای همدیگه توضیح ندین. منظورش این بود ک اگ یه راهی رو انتخاب کردی و مطمئن بودی درسته و دیگران همش میخواستن منصرفت کنن، بهشون توضیح نده.تو راه خودتو برو، اونا نتیجه رو میبینن، و میفهمن ک تو انتخاب درستی داشتی

ن

چهل سال بعدجلوی آینه موهایم را شانه کنم..👵روسری آبی ام را بپوشم وآرام آرام بروم توی آشپزخانه..نگاهت کنم و بگویم :دیدی گفتم میان ..لبخند بزنی☺بگویی : چقدر قشنگ شدی😍یاد وقت هایی بیفتم که جوان بودم.👩ناراحت شوم که پیر شده ام 👵..زشت شده ام ..و تو باز بگویی با موهای سفید بیشتر دوستت دارم👵و من مثل هفده  سالگی هایم ذوق کنم😍سر بزنم به قیمه ای که برای بچه هایمان پخته ام ..🍲بعد تو از نوه ی آخرمان بگویی.بگویی این فسقلی عجیب شبیه تو شده..من برایت چای بریزم.☕بچه هایمان بیایند.مدام بگویم :قند نخور آقا.چایی داغ نخور .. بذار سرد شه..تو لبخند بزنی☺من مثل چهل سال پیش شوم و جلوی بچه هایمان سرم را روی شانه ات بگذارم ..💑نوه هایمان را بغل کنیم .👶دخترهایمان سالاد درست کنند و غذا بیاورند ..پسرها سفره بیاورند و بشقاب بچینند..پسر اولمان بگوید :هیچی دستپخت تو نمی شه مامان..عروسمان خودش را برایش لوس کند و بگوید:پس دستپخت من چی ؟!پسرمان نازش را بکشد😍ما از حال خوششان ذوق کنیم ...زیر گوشت بگویم : مرد زندگی بودن را از خودت یاد گرفته.❤باز هم نگاه های مهربانت.👀و باز هم درد زانوهایم یادم برود ...بچه ها بروند خانه هایشان ..ومن از خوشحالی ده بار بمیرم که چهل سال است تو را دارم❤عاشق شادمهرم، ب امید روزی ک برم کنسرتش 🥰

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

حاجت دارا ، مشکل دارا .... بیاین تو تاپیک براتون دعا می کنم صلوات میفرستم 

https://www.ninisite.com/discussion/topic/7437700/بچه-ها-بیاین-براتون-صلوات-می-فرستم

آرزویت را برآورده می کند ، آن خدایی که آسمان را برای خنداندن گلی می گریاند . . .🌹😍🌹

نه عزت نفست کجاست به خونوادت توهین کرده معذرت خواهی کرد یا نه؟؟ اگه نه دعوت نکن

 یه مامان شاد و پرانرژی که جز شادی و ارامش پسرم چیز دیگه ای مهم نیست ، خونه بهم ریخته مرتب میشه ، چای سرد شده رو میشه عوض کرد ، غذای یخ شده رو میشه داغش کرد، ظرفای نشسته بالاخره شسته میشن اما دیگه بچه هامون 1ساله یا 2ساله یا 3 ساله و ... نمیشن پس از لحظه به لحظه بزرگ شدنش لذت میبرم و سخت نمیگیرم پسر کوچولوی من مامان عاشقته  
نه عزت نفست کجاست به خونوادت توهین کرده معذرت خواهی کرد یا نه؟؟ اگه نه دعوت نکن

نه بابا چه معذرت خواهی ...منم مقصر میدونه ک به مامانم بی احترامی کرده منم جوابشو دادم ...در حالیکه مادرش بارعتارش به من توهین کرد 

حتی به خاطر شوهرم نکنم 

شوهرت باید بخاطر شما رابطشو باهاشون کم کنه

شوهرمن بین همه بدیاش فقط این خوبیو داره کسی از فامیلاش دلمو بشکنه دورشو خط میکشه حتی اگه من بگم اشتی کنیم میگه نه

مَن تَمامم پُر ازين حالتِ بي حوصلگيست💔

نه زنگ نزن ،همین سرسنگینی بهتره باز روش بازمیشه فنگ میندازه بازدعوا وناراحتی باشوهرت ،ناراحتی شوهرتم به رو نیار تموم میشه اما حالااگه به هر دلیلی دعوتش کردی رسمی باش زیاد رو ندی

نه بابا چه معذرت خواهی ...منم مقصر میدونه ک به مامانم بی احترامی کرده منم جوابشو دادم ...در حالیکه م ...

پس ولشون کن دعوت نکن 

 یه مامان شاد و پرانرژی که جز شادی و ارامش پسرم چیز دیگه ای مهم نیست ، خونه بهم ریخته مرتب میشه ، چای سرد شده رو میشه عوض کرد ، غذای یخ شده رو میشه داغش کرد، ظرفای نشسته بالاخره شسته میشن اما دیگه بچه هامون 1ساله یا 2ساله یا 3 ساله و ... نمیشن پس از لحظه به لحظه بزرگ شدنش لذت میبرم و سخت نمیگیرم پسر کوچولوی من مامان عاشقته  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  2 ساعت پیش