2777
2789
عنوان

کبودی

159 بازدید | 17 پست

بچه ها پدرم تازه فوت شده هر از گاهی رو ران هام کبود میشه فقط رو ران هامه ازمایش پلاکت دادم گفت مشکل پلاکت نیس باید ازمایش تخصصی بدی 

کسی تا حالا کبودی براش پیش اومده ازمایش تون جوابش چی بوده مامانمم خیلی غصه میخوره خودمم دلشوره دارم 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خدا رحمت کنه پدرتو

منم بدنم کبود میشه بدون دلیل...فاکتورای خونیم مشکل داره.. یا همون مشکل انعقاد خون هستش...تو نت بخون

وقتی جاییت خونی بشه خونت دیر بند میاد؟رقیقه؟

خدایا...🤲از تومعجزه ای میخواهم...😔در حد بزرگی ات...در حد خدا بودنت...و تو خود بهتر می دانی...معجزه ای ک اشک شوقم را جاری کند...😭💔میشه واسه حاجت رواییم دعا کنین و ی صلوات بفرستین؟؟؟🙂🙌باشد ک روزی تیکر بارداری😚👶👶 بزارم...🤩😉🙃الهی آمین🤲😇
خدا رحمت کنه پدرتو منم بدنم کبود میشه بدون دلیل...فاکتورای خونیم مشکل داره.. یا همون مشکل انعقاد خو ...

خدا رفتگانتو رحمت کنه 

این ینی مشکل پلاکت و سرطان یا نه؟ میخوام از استرس بمیرم

خدا رفتگانتو رحمت کنه  این ینی مشکل پلاکت و سرطان یا نه؟ میخوام از استرس بمیرم

ن دیوونه.خدا نکنه.سرطان چیه

خدای ناکرده ربطی ب سرطان نداره ابجی

خدایا...🤲از تومعجزه ای میخواهم...😔در حد بزرگی ات...در حد خدا بودنت...و تو خود بهتر می دانی...معجزه ای ک اشک شوقم را جاری کند...😭💔میشه واسه حاجت رواییم دعا کنین و ی صلوات بفرستین؟؟؟🙂🙌باشد ک روزی تیکر بارداری😚👶👶 بزارم...🤩😉🙃الهی آمین🤲😇
پس ینی چی توروخدا راهنمایی کن دارم دیونه میشم 

تو گوگل سرچ کن انعقاد خون همه رو میگه.تا جایی ک میدونم ربطی ب سرطان نداره....منو دکتر گفت مشکلت انعقاد خونه و فاکتورای خونیت مشکل داره...باید بعد هر چند وقت بری بیمارستان بهت خون بزنن....

در همین حد گفت بخدا

ابجی الکی نگران نباش

اون چیزی ک میگی نیست...برو دکتر...برات آزمایش فاکتورای خونی بنویسه یا هرچی خود دکتر صلاح میدونه....پیگیر باش

نگفتی آبجی...جاییت خونی بشه دیر بند میاد؟

خدایا...🤲از تومعجزه ای میخواهم...😔در حد بزرگی ات...در حد خدا بودنت...و تو خود بهتر می دانی...معجزه ای ک اشک شوقم را جاری کند...😭💔میشه واسه حاجت رواییم دعا کنین و ی صلوات بفرستین؟؟؟🙂🙌باشد ک روزی تیکر بارداری😚👶👶 بزارم...🤩😉🙃الهی آمین🤲😇
نه جایم خونی نمیشه و دیر بند هم نمیاد

پس فک نکنم چیز خاصی باشه...شایدم واقعا ب جایی میخوری و حالیت نیست

ولی اگ خیلی نگرانی پیگیر باش عزیزم...

چون من خونم دیر بند میاد ازت پرسیدم ابجی

خدایا...🤲از تومعجزه ای میخواهم...😔در حد بزرگی ات...در حد خدا بودنت...و تو خود بهتر می دانی...معجزه ای ک اشک شوقم را جاری کند...😭💔میشه واسه حاجت رواییم دعا کنین و ی صلوات بفرستین؟؟؟🙂🙌باشد ک روزی تیکر بارداری😚👶👶 بزارم...🤩😉🙃الهی آمین🤲😇
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ریمل خوب

pamiiii | 31 ثانیه پیش

نهما بیاید

گلیmahsa | 2 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز