عزيزم اگه بهت تبريک هم نگفت شايد در شرايط سختي قرار داره
خودت براي خودت کادو بگير و خوشحال باش روز تولد خيلي ارزشمنده براي خودت خوش باش هر کس تبريک گفت گفت نگفت ناراحت نباش
ما آدم ها از دل هم خبر نداريم بعضي وقتها دردهايي داريم که تاثير زيادي رومون مي گذارند اما نمي تونيم حتي به نزديک ترين فرد زندگيمون بگيم
خوشبخت باشي