دوتا کار تو آموزشگاه
یکی معرف داریم که فامیل مادریه
یکی بی معرف
اولی نزدیکه
دومی دور
ولی اولی اینطوریه که هررررر حرفی سرکار زده بشه من باید تو خونه به مامانم جواب پس بدم
که پس چی شد چرا میخوای حقوقتو زیاد کنی چرا ده دقیقه دیر رفتی زود اومدی
کار اولی هم خیلی بی نظمن
یعنی من یه هفته میرم اصلا کاراشون رو روال نیوفتاده
ولی دومیو نمیدونم چون نرفتم
کدومش؟
بادلیل