بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
چندساله همینجوریه دیگه من یادم میاد 23 مهر سال 93 یه بارونی میومد قشنگ حدود 4 ساعت بارون اومد اونم چه بارونی ها تند ! اصلا عالی بود اونم چون روز خاصی بود یادمه بعد از اون هر سال تو همون تاریخا میبینم دیگه خشکه خشکه اصلا از بارون خبری نیس
پارسالم طرف ما افتضاح بود امسالم که هیچی بخدا من شبا درتراس بازمیزارم حتی هنوز هواسردم نشده خدابخیرکنه درصورتی که دوسه سال پیش اواسط شهریور درارو میبستم