2777
2789
عنوان

چه پاییز خشکیه 😕

105 بازدید | 18 پست

خواهرم ایران نیس وقتی زنگ میزنه میگه بارونه وبیرون نمیریم منم میگم خوشبحالت اینجا یه قطره هم نیومده !!!اصلا خشکی بی سابقه ایه پارسال اونموقع کلی بارون واینا بود اونم تعجب میکنه که چرا سمت شما اینطوری شده شهرای شما چطوره !؟

خدایا داده ونداده ات راشکر

ما فقط طرفای اسفند بارندگی داریم بقیه نداریم

در سرم دختر پیری عصبی می رقصد                                   شهر بر روی سر من عربی می رقصد                                    این جهان با همه دغدغه هایش دارد                                 روی یک جمجمه یک وجبی می رقصد

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

چندساله همینجوریه دیگه من یادم میاد 23 مهر سال 93 یه بارونی میومد قشنگ حدود 4 ساعت بارون اومد اونم چه بارونی ها تند ! اصلا عالی بود اونم چون روز خاصی بود یادمه بعد از اون هر سال تو همون تاریخا میبینم دیگه خشکه خشکه اصلا از بارون خبری نیس 

پارسالم طرف ما افتضاح بود امسالم که هیچی بخدا من شبا درتراس بازمیزارم حتی هنوز هواسردم نشده خدابخیرک ...

خدا به هممون‌رحم کنه چوپانا علف پیدا نمیکنن ازمون علف میخوان باورت نمیشه همه جا خشکه گوسفندا به علفای خشکی که بیرون ریختیم حمله کردن !

خدایا داده ونداده ات راشکر
@عاشق__خنده   بیا دوس شو دوباره لازمه باز قسم بخورم؟🙁

ول کن😒😒😒🙄🙄🙄🙄🙄

غم آدمارو به هم نزدیک میکنه:) - صبر گوارا کند هرچه تو را ناخوش است!🌱'️ -دخیل است امید در لحظه هایم🤍' •در اندک من تویی فراوان یارب🌱'•

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز