2777
2789
عنوان

سرمه اثمد

| مشاهده متن کامل بحث + 18862 بازدید | 26 پست
از تبریز یان بگیر واقعا ایشون عالی هستن طب اسلامی فکر کنم شماره ی شاگرداشو تو داشته باشم از اونا بگی ...

تبریزیان که مرزهای علم طب را جابجا کرده

🌹💚❤️منمشتعلعشقعلیمچهکنم❤️💚🌹                    درخواست دوستی نمیپذیرم لطفا درخواست ندین
تبریزیان که مرزهای علم طب را جابجا کرده

هر کسی امکان داره اشتباهاتی انجام بده اما طب اسلامی چیزهای تایید شده ی پیامبرانمون هست من خودم از داروی امام کاظم استفاده کردم و همسرم که کرونا گرفته بود بهش دادم ازش کرونا نگرفتم با اینکه همش پیشش بودم و اون هم خوب شد با اینکه دکتر ها گفته بودن خوب نمیهش

دوستان هر تاپیک ویا نظری از این تاریخ(1400/12/0) به قبل بوده برای من نیست واسه دوستم بوده و این کاربری از همون تاریخ (1400/12/0)به بعد برای من شده 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم اثمد میزنی چند مدته  تاثیری داشته عوارض بدی رو چشمش نزاشته

من یه مدت زدم براپسرم دکتر گفت زیاد نشده درجش با اینکه خودشم عینک نمیزنه زیادم تلویزیون وگوشی نگاه میکنه

جون عمتون درخواست ندین🤪

هر کسی امکان داره اشتباهاتی انجام بده اما طب اسلامی چیزهای تایید شده ی پیامبرانمون هست من خودم از دا ...

درسته هر کس ممکنه اشتباه کنه ولی ایشون کارهاشون خیلی  ..... 

البته اینم بگم من مشکلی با طب ایرانی اسلامی ندارم حکیم خیر اندیش روازاده در کارشون استاد هستن شکی نیست فقط به هیچ وجه ایشون را قبول ندارم 

🌹💚❤️منمشتعلعشقعلیمچهکنم❤️💚🌹                    درخواست دوستی نمیپذیرم لطفا درخواست ندین
درسته هر کس ممکنه اشتباه کنه ولی ایشون کارهاشون خیلی  .....  البته اینم بگم من مشکلی با ط ...

بله ای روازاده که فوق العاده هستن من واسه این به ایشون تبریز یان رو معرفی کردم چون حداقل سرمه اثمدشون اصل هست بخاطر همون. 

اون لحظه آقای روازاده در ذهنم نبود

دوستان هر تاپیک ویا نظری از این تاریخ(1400/12/0) به قبل بوده برای من نیست واسه دوستم بوده و این کاربری از همون تاریخ (1400/12/0)به بعد برای من شده 
بله ای روازاده که فوق العاده هستن من واسه این به ایشون تبریز یان رو معرفی کردم چون حداقل سرمه اثمدشو ...

از کجا تثمد اصل بگیرم

برای حاجتتون بعد از نماز مغرب ۱۰۱ بار بگید :لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین فَاسْتَجبناله و نَجٌَيناه من الغم و كذلك نُنْجي المؤمنين ...برای رهایی از شر ظالم بگو : فَسَيَكفيكَهُم الله و هو السمیع العلیم♥️حسبي الله و نعم الوكيل♥️خدا برایم کافی و بهترین وکیل هست♥️
منم شنیدم خوبه برا پسرم که چشماش آستیگماته استفاده میکنم .به عدد فرد میزنم

سلام 

عزیزم میخواستم بدونم سرمه رو استفاده کردین برا پسرتون تاثیری داشت و چه مدت استفاده کردین

میشه برای مشکل داداشم (امن یجیب)بخونید🙏
من استفاده کردم عالییییی بود

سرمه میزدی عینکتم میزدی

تنهام. ۱۸ سالگی، آدم خودش نصف جهان مشکلاته! از یه طرف درس و تست، از اون یکی طرف آینده مبهم، از اون یکی هم اضطراب که مثل مهمون ناخونده میاد و نمیره. تو سن ۱۸.۱۷ سالگیم چن بیماریو باهم دارم ولی نمیخام ناشکری کنم(خیلیاهم دارن مث من هستن)...خیلی از همسنامو میبینم درگیر کنکور و خوشگذرونی و...هستن ولی من با خانواده دارم بخاطر بیماری هام دست و پنجه نرم میکنم. حیف که ظرفیت تریاک و سیگار ندارم یا استفاده میکردم. شنیدم نباید بیماری هارو به کسی گف ولی من میگم خالی بشم. خداروشکر راضیم و زندگیم میگذرونم شماهم بگذرونین از خدا راضی باشین، خدا بدبختارو دوس داره اینطور شنیدم.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  2 ساعت پیش