2777
2789
عنوان

باز قلبم اخ

65 بازدید | 14 پست

خانما من تقریبا روزی چند دقیقه دچار قلب درد میشم حالا گاهی تیر میکشه گاهی دامن تا چند دقیقه، از اونطرف گشادی دریچه و شلی میترال هم دارم بنظرتون بخاطر همینه؟ کسی هست اینطوری باشه؟ خطرناکه باعث مرگ میشه در اینده یا بی تاثیره؟؟

لطفا برای آمرزش روح مامانم یه صلوات بفرستید.ممنون میشم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم شلی رو دارم و قلب درد زیاد میشدم رفتم اکو دادم گفت از اعصابته شماهم برو دکتر. مشکل شلی رو خیلی از خانما دارن خودشونم نمیدونن

تا وقتی کفش های کسی رو نپوشیدین قضاوتش نکنید 🌍زمین🌏 بد گِرده‼️

منم شلی رو دارم و قلب درد زیاد میشدم رفتم اکو دادم گفت از اعصابته شماهم برو دکتر. مشکل شلی رو خیلی ا ...

رفتم هم اکو هم تست ورزش همه چی انجام دادم میگه چیزی نیست و دارو نمیخواد اینم گفت از اعصابه ولی خوب هر روز هر روز درد میگیره حتی اعصابم ارومه ارومه بازم دردشو میگیره

لطفا برای آمرزش روح مامانم یه صلوات بفرستید.ممنون میشم

رفتم هم اکو هم تست ورزش همه چی انجام دادم میگه چیزی نیست و دارو نمیخواد اینم گفت از اعصابه ولی خوب ه ...

من اونقدر کشیدم دیگه خسته شدم . استرستو کم کن اونم بهتر میشه

تا وقتی کفش های کسی رو نپوشیدین قضاوتش نکنید 🌍زمین🌏 بد گِرده‼️

من اونقدر کشیدم دیگه خسته شدم . استرستو کم کن اونم بهتر میشه

باشه عزیزم سعی میکنم ممنونم، فلوکسیتین میخورم برای ارامشم

لطفا برای آمرزش روح مامانم یه صلوات بفرستید.ممنون میشم

اینم مثل آسنترا کمیاب شده؟ اسنترا پیدا نمیشه منم میخوان فلوکستین بخورم

فکر نکنم من دیروز دو ورق خریدم هر وقت رفتم داروخونه داشته

لطفا برای آمرزش روح مامانم یه صلوات بفرستید.ممنون میشم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز