2789

نمیتونم تشخیص بدم.

چقدر بو عکس گرفته حالا ۱۳ هفته ای

من ۱۱ هفته رفتم خیلی واضح تر عکس گرفته،تو تاپیک اخرم هست.

خدای بزرگ و قشنگم کاش میتونستم بابت شکرانه اش دستاتو ببوسم.خدا جونم مراقب دو پرنسسم و باباشون باش،که دنیامن.خدایِ بزرگ تر از چیزی که فکرشو میکردم،مراقب هدیه ای که بهم دادی هم باش که اونم شده دنیام.

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

دکتر تشخیص نداده شما تشخیص میدی؟ 

دیگه باید ببخشی

خدای بزرگ و قشنگم کاش میتونستم بابت شکرانه اش دستاتو ببوسم.خدا جونم مراقب دو پرنسسم و باباشون باش،که دنیامن.خدایِ بزرگ تر از چیزی که فکرشو میکردم،مراقب هدیه ای که بهم دادی هم باش که اونم شده دنیام.
از شکل جمجمه به دختر میخوره انشالله سالم و سلامت بیاد بغلت

سپاس عزیزدلم بابت دعای قشنگت

بچه اوله بعد از چندین سال انتظار خدا معجزه شو نشونم داده.

خیلی ذوق دارم جنسیتشو بدونم و برم خرید سیسمونی 

❤❤❤❤🌷🌷🌷🌷

منظورت از غربالگری دوم ان تی هستش؟ 

بله

خدای بزرگ و قشنگم کاش میتونستم بابت شکرانه اش دستاتو ببوسم.خدا جونم مراقب دو پرنسسم و باباشون باش،که دنیامن.خدایِ بزرگ تر از چیزی که فکرشو میکردم،مراقب هدیه ای که بهم دادی هم باش که اونم شده دنیام.
از شکل جمجمه به دختر میخوره انشالله سالم و سلامت بیاد بغلت

اگه میتونی تاپیک آخر منم بیا

خدای بزرگ و قشنگم کاش میتونستم بابت شکرانه اش دستاتو ببوسم.خدا جونم مراقب دو پرنسسم و باباشون باش،که دنیامن.خدایِ بزرگ تر از چیزی که فکرشو میکردم،مراقب هدیه ای که بهم دادی هم باش که اونم شده دنیام.
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792