2777
2789
عنوان

انتقال جنین

757 بازدید | 21 پست

کسی بوده روز پانزدهم انتقال جنین بی بی چک منفی باشه ولی آزمایشش مثبت باشه 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻 

نا امیدم کمکم کنید 

خیلی سختی کشیدم

اولا سلام 😁😊❤️ دوما اینکه خانم‌های باردار که خدا لطف کرده بهشون بچه داده واسه ما هم که منتظر بچه هستیم دعا کنن که خدا لطفشونو شامل حال ما هم بکنن سوما سپاس و تشکر😁❤️چهارما ۸سال انتظار کم نیستا☹️😁ولی حتما حکمتی هست 😊پنجما اینکه ۸سال بی بی چک زدم دیگه شده عضو خونوادم خانم بی بی چک😁❤️ ای وی اف کردم نشد که نشد 😯ششم اینکه سال دیگه مطمعنم نی نی مو بغل میکنم عکسشو میزارم همه بگن کو کو😁👍👍👍عاشقتونم❤️❤️❤️شکر خدا🙏🏻🙏🏻🙏🏻الان شکر خدا😍😍😍😍😍😍😍😍 دوماه که بچه هام بغلم ۲قلو 😍😍😍😍😍😍گر صبر کنی زغوره حلوا سازی 😍😍😍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خون مثبت بوده؟

نه فردا ازمایش دارم 😞

اولا سلام 😁😊❤️ دوما اینکه خانم‌های باردار که خدا لطف کرده بهشون بچه داده واسه ما هم که منتظر بچه هستیم دعا کنن که خدا لطفشونو شامل حال ما هم بکنن سوما سپاس و تشکر😁❤️چهارما ۸سال انتظار کم نیستا☹️😁ولی حتما حکمتی هست 😊پنجما اینکه ۸سال بی بی چک زدم دیگه شده عضو خونوادم خانم بی بی چک😁❤️ ای وی اف کردم نشد که نشد 😯ششم اینکه سال دیگه مطمعنم نی نی مو بغل میکنم عکسشو میزارم همه بگن کو کو😁👍👍👍عاشقتونم❤️❤️❤️شکر خدا🙏🏻🙏🏻🙏🏻الان شکر خدا😍😍😍😍😍😍😍😍 دوماه که بچه هام بغلم ۲قلو 😍😍😍😍😍😍گر صبر کنی زغوره حلوا سازی 😍😍😍
انشالله هرچی صلاحت برات رقم بخوره 🤲🌹💝

انشاالله 

کاش صلاحم این بود که زجر کش نشم خسته شدم خیلی سخته

اولا سلام 😁😊❤️ دوما اینکه خانم‌های باردار که خدا لطف کرده بهشون بچه داده واسه ما هم که منتظر بچه هستیم دعا کنن که خدا لطفشونو شامل حال ما هم بکنن سوما سپاس و تشکر😁❤️چهارما ۸سال انتظار کم نیستا☹️😁ولی حتما حکمتی هست 😊پنجما اینکه ۸سال بی بی چک زدم دیگه شده عضو خونوادم خانم بی بی چک😁❤️ ای وی اف کردم نشد که نشد 😯ششم اینکه سال دیگه مطمعنم نی نی مو بغل میکنم عکسشو میزارم همه بگن کو کو😁👍👍👍عاشقتونم❤️❤️❤️شکر خدا🙏🏻🙏🏻🙏🏻الان شکر خدا😍😍😍😍😍😍😍😍 دوماه که بچه هام بغلم ۲قلو 😍😍😍😍😍😍گر صبر کنی زغوره حلوا سازی 😍😍😍
حتما یه صلاحی تو کار خداست. توکل کن به خودش

۸سال توکل کردم آبجیه گلم 

انشاالله خیر 

بازم شکرت🤲🏻

اولا سلام 😁😊❤️ دوما اینکه خانم‌های باردار که خدا لطف کرده بهشون بچه داده واسه ما هم که منتظر بچه هستیم دعا کنن که خدا لطفشونو شامل حال ما هم بکنن سوما سپاس و تشکر😁❤️چهارما ۸سال انتظار کم نیستا☹️😁ولی حتما حکمتی هست 😊پنجما اینکه ۸سال بی بی چک زدم دیگه شده عضو خونوادم خانم بی بی چک😁❤️ ای وی اف کردم نشد که نشد 😯ششم اینکه سال دیگه مطمعنم نی نی مو بغل میکنم عکسشو میزارم همه بگن کو کو😁👍👍👍عاشقتونم❤️❤️❤️شکر خدا🙏🏻🙏🏻🙏🏻الان شکر خدا😍😍😍😍😍😍😍😍 دوماه که بچه هام بغلم ۲قلو 😍😍😍😍😍😍گر صبر کنی زغوره حلوا سازی 😍😍😍
به بیبی چک اکتفا نکن اصلا

الهی قربونت برم نمیدونم به خدا خدا کنه همینطور باشه بی بی چک اشتباه کرده باشه

اولا سلام 😁😊❤️ دوما اینکه خانم‌های باردار که خدا لطف کرده بهشون بچه داده واسه ما هم که منتظر بچه هستیم دعا کنن که خدا لطفشونو شامل حال ما هم بکنن سوما سپاس و تشکر😁❤️چهارما ۸سال انتظار کم نیستا☹️😁ولی حتما حکمتی هست 😊پنجما اینکه ۸سال بی بی چک زدم دیگه شده عضو خونوادم خانم بی بی چک😁❤️ ای وی اف کردم نشد که نشد 😯ششم اینکه سال دیگه مطمعنم نی نی مو بغل میکنم عکسشو میزارم همه بگن کو کو😁👍👍👍عاشقتونم❤️❤️❤️شکر خدا🙏🏻🙏🏻🙏🏻الان شکر خدا😍😍😍😍😍😍😍😍 دوماه که بچه هام بغلم ۲قلو 😍😍😍😍😍😍گر صبر کنی زغوره حلوا سازی 😍😍😍
خدا نکنه عزیزم  بیبی چک مطمئن نیس  انشاالله که خدا یه فرشته بهت میده فردا خبرش‌ و میدی

حتما خبرشو میدم فردا

اولا سلام 😁😊❤️ دوما اینکه خانم‌های باردار که خدا لطف کرده بهشون بچه داده واسه ما هم که منتظر بچه هستیم دعا کنن که خدا لطفشونو شامل حال ما هم بکنن سوما سپاس و تشکر😁❤️چهارما ۸سال انتظار کم نیستا☹️😁ولی حتما حکمتی هست 😊پنجما اینکه ۸سال بی بی چک زدم دیگه شده عضو خونوادم خانم بی بی چک😁❤️ ای وی اف کردم نشد که نشد 😯ششم اینکه سال دیگه مطمعنم نی نی مو بغل میکنم عکسشو میزارم همه بگن کو کو😁👍👍👍عاشقتونم❤️❤️❤️شکر خدا🙏🏻🙏🏻🙏🏻الان شکر خدا😍😍😍😍😍😍😍😍 دوماه که بچه هام بغلم ۲قلو 😍😍😍😍😍😍گر صبر کنی زغوره حلوا سازی 😍😍😍

@دوست_مثبت ☹️

اولا سلام 😁😊❤️ دوما اینکه خانم‌های باردار که خدا لطف کرده بهشون بچه داده واسه ما هم که منتظر بچه هستیم دعا کنن که خدا لطفشونو شامل حال ما هم بکنن سوما سپاس و تشکر😁❤️چهارما ۸سال انتظار کم نیستا☹️😁ولی حتما حکمتی هست 😊پنجما اینکه ۸سال بی بی چک زدم دیگه شده عضو خونوادم خانم بی بی چک😁❤️ ای وی اف کردم نشد که نشد 😯ششم اینکه سال دیگه مطمعنم نی نی مو بغل میکنم عکسشو میزارم همه بگن کو کو😁👍👍👍عاشقتونم❤️❤️❤️شکر خدا🙏🏻🙏🏻🙏🏻الان شکر خدا😍😍😍😍😍😍😍😍 دوماه که بچه هام بغلم ۲قلو 😍😍😍😍😍😍گر صبر کنی زغوره حلوا سازی 😍😍😍
سلام عزیزم آزمایش دادی?

سلام عزیز دلم ازمایش دادم گفتن جوابشو غروب میدیم 

تا غروب میمیرم 

اولا سلام 😁😊❤️ دوما اینکه خانم‌های باردار که خدا لطف کرده بهشون بچه داده واسه ما هم که منتظر بچه هستیم دعا کنن که خدا لطفشونو شامل حال ما هم بکنن سوما سپاس و تشکر😁❤️چهارما ۸سال انتظار کم نیستا☹️😁ولی حتما حکمتی هست 😊پنجما اینکه ۸سال بی بی چک زدم دیگه شده عضو خونوادم خانم بی بی چک😁❤️ ای وی اف کردم نشد که نشد 😯ششم اینکه سال دیگه مطمعنم نی نی مو بغل میکنم عکسشو میزارم همه بگن کو کو😁👍👍👍عاشقتونم❤️❤️❤️شکر خدا🙏🏻🙏🏻🙏🏻الان شکر خدا😍😍😍😍😍😍😍😍 دوماه که بچه هام بغلم ۲قلو 😍😍😍😍😍😍گر صبر کنی زغوره حلوا سازی 😍😍😍
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز