2777
2789

ی ۱۸ ۱۹ ساعتی دوریم از سهرمون هم من هم همسرم

و با اینکه ۶ یاله عادت کردیم ولی بعععععله به شدددددت سخته 

واقعا تاب و تحمل میخواد عشق میخواد

🍷جام لبریزم، به دست رعشه دار افتاده ام 🍷

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خیلی فاصله دارین؟

میرم هلند

🧶درخواست دوستی قبول نمیکنم🧶منم و این صنم و عاشقی و باقی عمر❤️ساکن هلند🌴لطفا سوالات حقوقی خود را در تاپیک ها بپرسید به هیچ عنوان در خصوصی پاسخگو نیستم🙏

من دوتابچه دارم یکی اول میخونه اون یکی ۸ماهست بنظرتون با اونا سرگرم میشم تاوقتی که همسرم از کاربیاد همسرم هم اهل گشت وتفربحه.تند تند میبردمون بیرون

جون عمتون درخواست ندین🤪

شماتجربشو دارین؟

من چهارساعت فاصله دارم ناراضی نیستم ماشین داشتیم زودبه زودمیرفتیم...وااینکه به شغل همسرت هم بستگی داره که چقدتایمشوباهات بگذرونه...من درکل دوس دارم

  خدایا همسرمو برام نگه دار  ته همراه پیر بووشم پیری با ته قشنگه♥️♥️♥️♥️♥️
من چهارساعت فاصله دارم ناراضی نیستم ماشین داشتیم زودبه زودمیرفتیم...وااینکه به شغل همسرت هم بستگی دا ...

همسرم تا ظهر ادارست بعدش میاد خونه.

جون عمتون درخواست ندین🤪

بچه دارین؟همسرتون اهل تفریح و گردش نیست؟

بله دارم. چرا اتفاقا ماهی یکبار به خانوادم سر میزنیم. قبل کرونا هم خیلی سفر و گردش میرفتیم. ولی همیشه یه خلا تو زندگیت هست. همیشه یه جای کار میلنگه. 

خدا رو هزار بار به خاطر وجود همسرم شکر میکنم. بی نهایت دوسش دارم ولی اگه به عقب برگردم بیشتر فکر میکنم. 

نمیخوام شما رو منصرف کنم ولی یه چیزایی هست یه آدمایی هستن که هیچ چیز و هیچ کس دیگه جاشونو نمیگیره. مثل مادر. شاید مسخره باشه ولی آرزومه صبح بیدار میشم دست بچمو بگیرم برم نیم ساعت به مامانم سر بزنم بیام ولی نمیشه. هر شب تقریبا خواب شهرمو میبینم دونه دونه کوچه ها و خیابونا. دلم پر میکشه واسه دوستام.واسه جمع خونوادگی.تنهایی خيلي بده خیلی. مخصوصا بچه دار که میشی دلت میخواد یکی کمک حالت باشه دوس داری تو واکسن، مریضیا شلوغ کردنا خودتو واسه مامانت لوس کنی😅ولی نمیشه. همسرم خیلی کمک حاله خیلی درکم میکنه خیلی از خودگذشتگی میکنه ولی بازم یه توانی داره. تا یه جایی زورش می سه. خیلی رویایی فکر میکردم قبلا اصلا پیش بینی این روزا رو نداشتم ولی الان خیلی کم میارم خیلی😔

قبلا خیلی دوس داشتم تهران زندگی کنم ولی الان 8 ساله باهاش خو نگرفتم. 


ای کاش جوان ها می‌دانستند و پیر ها می توانستند. امام علی(ع)
خیلی فاصله دارین باشهرتون؟

نه خیلی. کمتر از 4 ساعت. ولی خب شرایط اجازه نمیده بیشتر شر بزنیم. البته گاهی پیش اومده که 2 ماهم نرفتیم. 

عزیزم من فکر میکردم در شرف انتخاب هستین و خواستم با دید باز انتخاب کنین. الان فهمیدم بچه ام دارین.ببخشید اگه ذره ای رنجیدی از حرفام، نمیخواستم ناامیدی بهت تزریق کنم. 

حلال کن عزيزم ♥️

ای کاش جوان ها می‌دانستند و پیر ها می توانستند. امام علی(ع)
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز